Képességek és skinek, melyeket végül maga a Valve vetett el!

Az évek során a Valve gondoskodott számunkra jó néhány fura és varázslatos változtatásról. Akadnak azonban olyanok, melyek végül nem kerültek bele a játékba, ezekből szemezgettünk.

Ha visszatekerjük az idő kerekét, akkor azért rögtön szembetűnne az embereknek néhány dolog, például, hogy nincs többé Iron Talon, Poor Mans Shield vagy Ring of Aquila. Sőt a legújabb játékosoknak már az is teljesen hétköznapi esemény, hogy a courier magától upgradelődik és képes a repülésre.

Az évek folyamán ezernyi módosítás történt, és rengeteget változott a játék, viszont akad néhány olyan képesség vagy feature, ami végül csak a tervezőasztalon végezte.

Képességek

A Valve egy időben kieszelte azt, hogy az observer és sentry wardok leszedéséhez egy channeling procedúrán keresztül vezessen az út. Ahelyett, hogy csak jobb gombbal rákattintottunk volna a wardokra, hogy megszabaduljunk tőlük, a terv szerint egyhelyben kellett volna állnunk, míg a hősünk (mindenki egyedi mozdulatsort kapott volna) egy channeling mozdulat végén megsemmisíti azokat. Nem tudjuk mennyi időbe tellett volna, de ez szolgálta volna a Deward funkciót. Ismeretlen okokból viszont ez a képesség nem került bele a végleges verzióba, ehelyett leüthetjük puszta kézzel a wardokat - miközben egy ideje már nem misselhetünk rájuk.

A Rock gólemek között a nagyobbik testvér majdnem kapott egy elég combos képességet. A Golem Bash névre hallgató ütésre 7% esélye volt az ancient tábor legnagyobbikának, ami után 1 másodpercig stunolja a hőst és 25 magic sebzést okoz neki. Ezzel szerették volna erősebbé tenni a gólem családot, ugyanis jelenleg ők az egyetlenek, akiknek nincs aktív képességük az ancient csoportból.ű

A Lich carry sosem volt jó ötlet. Persze láthattunk pubokban erre próbálkozásokat, és időnként be is jöttek, de összességében sosem jártunk vele jól egy komolyabb meccsben. A Valve viszont nem tartotta akkora butaságnak a dolgot, dolgoztak ugyanis egy Unholy Pact nevű varázslaton. Ezt aktiválva akár core hero is válhatott volna a jégemberből. Nem volt cast time rajta, nem került manaba, és a Lich aktuális életerejének 20 százalékáért cserébe 100 bónusz támadási sebességet kapott volna. A következő 5 ütés mindegyike 8 százalék manát lopott volna az ellenféltől. Ez amolyan saját Diffusal Blade effekt. A buff 15 másodpercig tartott és 10 mp újratöltődési idő volt rajta, vagy az 5 ütés lejárta után újra aktiválhattuk. Jah és ne felejtsük el, átütötte volna a Spell Immunity védelmet.

Feature

Szeretted volna elkerülni a nem kívánatos embereket vagy csak szimplán offlinera állítod a steamet és úgy solozol? Nos a Dota 2-be terveztek egy amolyan inkognitó módot is. Ezzel a megoldással teljesen elrejthetted volna a fiókod, valamint egy másik profilnevet is megadhattál volna, így ha valaki szembe jött volna veled meccs közben sem ismer meg. Ez 2013 környékén volt téma, de azóta nagyokat hallgat róla a Valve.

A Single Draft mellett egy Tag Team névre hallgató játékmódban is gondolkoztak. Egy játékos ekkor két hőst kapott, és ezek közül kellett választani. Egy support és egy carry. Bármelyik mellett döntött valaki, bónusz random arany ütötte volna a markát.

Kozmetikai itemek

Igazi vadnyugat volt a Dota 2 hajnalán, mikor elkezdték belepakolni az új skineket és tárgyakat Gabenék a játékba. Már akkor komoly megkötéseket szabtak, hogy milyen feltételeknek kell megfelelnie a skineknek. Az egyik ilyen, ami megakadt a rostán, az a The Wrath of the Orca. Végül arra jutottak, hogy túlságosan eltér a hős eredeti színmintázatától és nem kapott engedélyt az alkotás. Alighanem az egyik legkülönlegesebb skin lenne azóta is, ha akkor bekerülhet.

Egy másik esetben kicsit engedékenyebbek voltak, hiszen Warlock gólemje megannyi eltérő kinézetet kapott már. Viszont, amikor egy Dota 2 és a Half-Life keresztezéséből létrejött négylábú szörny megjelent, arra nemet mondtak.

OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!