R6S és az 1v1 mód? Az Ubisoft bíztatóan válaszolt!

R6S és az 1v1 mód? Az Ubisoft bíztatóan válaszolt!

A többi FPS játékban látott módokhoz hasonlóakban gondolkozik a kiadó, de nem mindegyiket tudnák megvalósítani, viszont most egy igen pozitív ötlettel álltak elő.

Hinné az ember, hogy a Rainbow Six: Siege már több, mint 3 éves játék? Repül az idő. Ennek ellenére folyamatosan fejlődik és a kiadó is igyekszik kellő időt ráfordítani egyik kedvencére. A Year 4 épp csak a felénél jár, és az eddig megjelent újdonságokon kívül is törik a fejüket a fejlesztők, hogy miként tehetnének a közösség kedvére.

Az új operátorok, in-game események, patchek és skinek mellett egyre többeket foglalkoztat az, hogy milyen játékmódok férnének még el a Siege-ben. Mert bár a Hostage, Secure Area és a Bomb különbözik egymástól, merőben azért talán mégsem térnek el annyira.

Az Ubisoft Montreal csapata pontosan tudatában van ennek, éppen ezért új módszerek és lehetőségeken törik a fejüket. Alexandre Remy game director a következőket mondta a DailyStarnak:

"Van rá esély, hogy egy nap 1v1 módot láthatunk a Rainbow Six: Siegeben? Természetesen, miért ne, ha meg tudjuk oldani. Ugyanakkor a Deathmatch vagy Team Deathmatch, esetleg ehhez hasonló módok már nehézkesebbek sokkal, ugyanis a respawn rendszeren alapulnak. Ugyanakkor talán ennek a hiánya - a körök gyorsabbak és akciódúsabbak -, amely különbséget teremt a Siege és a hasonló shooter műfaj képviselőinek rajongói között. Látjuk, hogy ez szórakoztató, kevésbé szegi kedvét a játékosoknak, hiszen szinte rögtön újra akcióba lendülhetnek és szórakozhatnak, de ezt az R6S-ben különösen nehéz lenne megvalósítani. Az Operátorok képességei és különleges eszközei miatt nem működhetnének ezek az ötletek úgy, ahogyan azt elvárnák az emberek. Meg kell találnunk a módját, hogy ilyesfajta dolgokat pakolhassunk a játékba anélkül, hogy feláldoznánk a játék eredeti stílusát."

Az Ubisoft Montreal tehát nem zárta ki a Siege játékmódjainak bővítését, bár Remy állítása szerint emiatt a játék alapos átdolgozására lenne szükség. A loadout és a mechanika nem alkalmas a Deathmatch féle újításokra, de Remy és a csapat megvizsgálja, hogy mennyire érdekelné ez az embereket és mit kéne tenniük a hatékony megvalósítás kapcsán. Mostanában inkább az újítások oltárán áldozva inkább a kisebb eseményeket részesítik előnyben, mint például a Rainbow is Magic. Mivel ezek nagyon nem bolygatják meg a játékmenetet és rövid ideig tartanak, nem igényelnek más fejlesztési megoldásokat.

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!