A c jelű frissítésre nem kellett sokat várni, és a legfontosabb, hogy mértékkel nyúltak bele a játékba, bár egy-két módosítás figyelemre méltó lett. Chen és Io például nagyobb figyelmet kapott.
A The International 9 összdíjazása óriási rekordot dönt eddig, és a vb megelőző két nagy torna (Major és Minor) kezdete előtt szerette volna IceFrog és a banda biztosítani a játékosokat, hogy a lehető legbalanszosabb metát láthassuk majd a versenyeken. íme a 7.22c változásai:
TÁRGYAK
- Bonus sebzés +7 helyett +8
HŐSÖK
- Az alap movement speed 10-zel nőtt
- Flaming Lasso CD: 100/80/60 helyett 100/90/80
- Az alap armor 1-gyel nőtt
- Az alap sebzése 3-mal nőtt
- Chaos Bolt manaigénye 140 helyett 110/120/130/140
- Divine Favor: az aura nem ad mostantól +4/8/12/16 sebzést
- Divine Favor: a Recall képesség átkerült a Holy Persuasion-höz egy 60 másodperces újratöltődési idővel (CD)
- Divine Favor: a bónusz HP regeneráció 1/2/3/4-ről 2/3/4/5-re nőtt
- Holy Persuasion: mostantól +8/16/24/32 bónusz sebzést ad az aktuálisan átállított creepnek
- Penitence manaigénye 70 helyett 70/80/90/100
- Level 10 Talent: +35% XP Gain helyett +30%
- Level 15 Talent: +10 Divine Favor Damage helyett +20 Holy Persuasion Damage
- Level 15 Talent: +7 Armor helyett -30s Divine Favor Cooldown
- Level 10 Talent: +5 Armor helyett +8 Agility
- Level 10 Talent: +12% Magic Resistance helyett +10 Strength
- Level 15 Talent: +15 Strength helyett -30s Burning Army Cooldown
- Level 25 Talent: +3s Strafe Duration helyett +4s
- Battery Assault CD 32/28/24/20-ról 24/22/20/18-ra csökkent
- Surge bónusz sebessége 30/45/60/75%-ról 25/40/55/70%-ra csökkent
- Level 20 Talent: +100 Ion Shell Damage helyett +80
- Az alap támadási sebessége 100-ról 115-re nőtt
- Shadow Realm: a maximális sebzés eléréséhez 4 helyett 3.5 másodperc szükséges
- Bad Juju CD redukálás 20/35/50% helyett 26/38/50%
- Level 10 Talent: +200 Health helyett +30% XP Gain
- Az alap intelligence 3-mal nőtt
- Level 10 Talent: -25% Breathe Fire Damage Reduction helyett -30%
- Level 15 Talent: increased from +350 Health helyett +400
- Astral Spirit: a hősönként kapott bónusz sebzés 15/30/60/80 helyett 20/40/60/80
- Impetus range (lőtávolság) 550-ről 575-re nőtt (megegyezik a hős alap attack range-vel)
- Enchant CD 22/18/14/10-ről 20/16/12/8-ra csökkent
- Intelligence: szintenként 3.9 helyett 3.6-ot kap
- Chronosphere hatósugara 425-ről 450-re nőtt
- Time Lock: az aktiválódási esély 10/14/18/22%-ről 12/16/20/24%-ra nőtt
- Life Break lassítása 40/50/60% helyett konstans 60%
- Az alap armor 1-gyel nőtt
- Az attack range 575-ről 500-ra csökkent
- Az alap armor 1-gyel nőtt
- Strength: szintenként 2.5 helyett 3-at kap
- Tether regeneráció 105/120/135/150% helyett 90/110/130/150%
- Tether megszakítása után kapunk egy 0.25 másodperces CD-t a hibás használat elkerülése végett
- Spirits: nem lassítanak mostantól
- Level 10 Talent: +20% XP Gain helyett Spirits Apply Slow
- Will-O-Wisp hatósugara 675-ről 700-ra nőtt
- Az alap intelligence 2-vel nőtt
- Sinister Gaze CD 30 helyett 30/28/26/24
- Chain Frost sebzése 250/375/500 helyett 250/400/550
- Level 25 Talent: 50% slow helyett 60%
- Az alap HP regeneráció 0-ról 0.5-re nőtt
- Strength: szintenként 1.3 helyett 1.5-öt kap
- Az alap mana regenerációja 0-ról 0.4-re nőtt
- Starstorm cast point (varázslási idő) 0.5-ről 0.4-re csökkent
- Waveform CD 17/15/13/11 helyett 20/17/14/11
- Waveform manaigénye 140/155/160/165 helyett 150/155/160/165
- Heartstopper HP regeneráció per stack 2/3.5/5/6.5 helyett 3.5/4.5/5.5/6.5
- Heartstopper mana regeneráció per stack 3/4/5/6 helyett 3.5/4.5/5.5/6.5
- Az alap HP regenerációja 3.25-ről 2.5-re csökkent
- Spiked Carapace időtartama 2.25-ről 2-re csökkent
- Juxtapose illúziók sebzése 16%-ról 18%-ra nőtt
- Level 10 Talent: +15% Evasion helyett +20%
- Fire Spirits-ek kilövése esetében nincs többé egy minimális cast point megszakítás - instant eldobja a kis tűzmadarakat
- Icarus Dive CD 36 helyett 36/34/32/30
- Az alap HP regeneráció 0-ról 0.5-re nőtt
- Level 25 Dreamcoil: nem szükséges, hogy az ellenfél Puck lőtávolságán (attack range) belül legyen, ha Puck a coil kör szélétől nincs messzebb 200-nál
- Level 25 Dreamcoil: a talent révén tüzelő coil támadási rátája 0.6 mp-ről 0.7-re nőtt (lassabb a rapid fire)
- Level 10 Talent: +5 All Stats helyett +6
- Level 10 Talent: +125 Cast Range helyett +150
- Strength: szintenként 3.2 helyett 3-at kap
- Sandstorm manaigénye 60-ról 75-re nőtt
- Az alap támadási sebessége 100-ról 90-re csökkent
- Concussive Shot sebzése 70/140/210/280 helyett 100/160/220/280
- Level 10 Talent: +8 Intelligence helyett +30% XP Gain
- Az alap HP regeneráció 0.5-tel nőtt
- Storm Hammer stun időtartama 1.7/1.8/1.9/2 helyett 1.4/1.6/1.8/2
- Warcry manaigénye 40-ről 60-ra nőtt
- Strength: szintenként 1.5 helyett 1.7-et kap
- Az alap strength 2-vel nőtt
- Az alap mana regeneráció 0-ról 0.25-re nőtt
- March of the Machines manaigénye 145/150/165/190 helyett 130/150/170/190
- Level 15 Talent: +30 Movement Speed helyett +150 Gold/Min
- Level 15 Talent: +10% Spell Lifesteal helyett +15%
- Level 20 Talent: +8 March of the Machines helyett +10
- Az alap armor 1-gyel nőtt
- Overgrowth időtartama 3.25/4/4.75-ről 3.5/4.25/5-re nőtt
- Whirling Axes Melee sebzése 75/125/175/225-ről 50/100/150/200-ra csökkent
- A mozgási sebessége 5-tel nőt
- Az alap armor 1-gyel nőtt
- Fix: a +5 Tombstone Attack talent nem a megfelelő életerőt biztosította
- Fix: a Soul Rip nem a megfelelő módon gyógyította a Tombstone-t
- Soul Rip: max unit számláló 10/12/14/16-ról 8/10/12/14-re csökkent
- Soul Rip: Heal/Damage 18/22/26/30-ról 22/26/30/34-re nőtt
- Magic Missile CD 10-ről 9-re csökkent
- Fatal Bonds sebzése 13/17/21/25%-ról 12/16/20/24%-re csökkent
- Level 10 Talent: +5% Fatal Bonds Damage helyett +4%
- Geminate Attack bónusz sebzése 10/20/30/40 helyett 10/25/40/55