Pontgyűjtésre fel: magyar csapatok a Raleigh Major 2. nyílt selejtezőjén!

A Raleigh Major nyílt selejtezőinek pontgyűjtőgetése első alkalommal nem úgy alakult, ahogyan azt szerettük volna, de hazánk együttesei június 17-én újra nekiveselkednek a küzdelemnek.

Nem kevés lépcsőfokon kell a nyílt selejtezőben próbálkozó csapatoknak túljutnia, ugyanis négy kvalifikáción kell részt venniük, ahol is a pontgyüjtögetés után dől el a legjobb 8 sorrendje.

Az első kört követően az alábbi nyolcas alkotja az élmezőnyt:

A magyarok közül a legjobban szereplő ötösök a LvL Up Esport, Salamander Gaming és a Maybe an Org? trió voltak, akik az első 50-ben végeztek. Bár a LvL Up Esport-ot az alábbi indok miatt kizárták az első selejtezőből:

"Sajnos diszkvalifikálták a team-et, mert az egyik srácunk in-game oda írta a neve után, hogy "LvLUp", de az ESL oldalán ezt elfelejtette megtenni, így nem egyezett a két név és az enemy team 3x reportolta őket :/ Viszont a mai napon újra neki futnak, mostmár tökéletes nevekkel." - olvasható a szervezet hivatalos Facebook oldalán.

A második kvalifikációra jelenleg kevesebb csapat (kicsivel több, mint 60 eddig) nevezett - a múlt heti viadalra 112 regisztrációt írtak -, ami azt jelenti, hogy megnőtt az esély a komolyabb pontszerzésre. Egy gárda addig marad egyébként versenyben, amíg el nem szenvedi a harmadik vereségét. A júnis 17-én hétfőn zajló tornára, amely este 19 órakor kezdődik, egyelőre a magyarok közül a BoneGG, a Necrotic, a Salamander és a Maybe an Org? jelezte részvételi a szándékát az ESL oldala szerint. A rangsort és az eredmények alakulását ITT tudjátok követni.

Az alábbi csatornán a következő menetrendet láthatjátok ma este - Program:

  • 19:00 boneGG
  • 20:30 Necrotic
  • 22:00 Salamander
  • 23:30 Salamander/ex-OP

Nézd meg esporthutv élő videóját a www.twitch.tv weboldalon

Ti kinek szurkoltok?

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - Minden Kiberül: kattanj rá Te is!

A kiberbűnözők világszerte évente nagyjából 8000 ezer milliárd USD kárt képesek okozni a vállalatok és a felhasználók életében. Ez a szám évről-évre növekszik.