A várva várt patchet végre leszállította a kiadó, de egyelőre csak a teszt szerverre.
A Ubisoft szerint a fejlesztők megtalálták a megoldást a Clash-t, IQ-t és a Deployable Shieldet érintő exploitokra. Miután nem tudták már reprodukálni ezeket a hibákat a tapaszt gyorsan fel is lőtték a teszt szerverre, hogy a közösség is kipróbálhassa. Azt kérik a játékosoktól, hogy aki találkozik ezekkel vagy mással kapcsolatban problémával az ne habozzon és jelezze a weboldalukon.
Deployable Shield 2.0
A kisebb réseket tartalmazú új telepíthető pajzs megérkezett végre, és elég jól mutat a játékban. Persze még van munkájuk vele és egyelőre nem a végleges megoldást láthatjuk, de szeretnének minél több információt gyűjteni a közösségtől, mennyire működik jól a DS V2. A videóból az is kiderül, hogy nem lehet keresztül lőni ezeken a kis réseken, tehát azok egyelőre csak megfigyelésre alkalmasak. A videóban viszont feltűnik egy érdekesség, mert bár eredetileg úgy tervezték, hogy mindekét oldalról át lehessen látni a pajzson, szemben állva vele bizonyos szögekből mégsem így működik, és nem lehet megmondani, hogy van-e mögötte valaki vagy sem - legalábbis az 55. másodpercnél a Yokai használata közben ez szűrhető le, de ez persze változhat még és lehet csak valami hiba eredménye.
A teszt szerveren eltöltött időért most jutalmat ad a Ubisoft. Ez a charm azoknak jár, akik legalább 2 órán át aktívan játszottak a teszt szerveren. Az akció június 26. és július 3. között él.
Ezen kívül néhány érdekesebb fix is érkezett, kigyűjtöttük a fontosabbakat:
- A Flashbang, amely Villa-n bizonyos ablakpárkányon detonálódott, a másik oldalán lévő játékosokat is elvakíthatta.
- A már zajló mérkőzésbe csatlakozó játékosok számára időnként nem látszódott rendesen a jelzés a védő zónán kívül meghackelt drónokon/Yokai-n
- Az operátorok elsődleges fegyvere átlászódott néhány ablaknál Villán, ha megütötték.
- Nomad Airjab-jei átrepülhettek néhány ablakon Villa-n.
Aktuális nyereményjátékaink: