IceFrog mesteri érzékkel finomította a hősöket az új patchben

IceFrog mesteri érzékkel finomította a hősöket az új patchben

Alig ért véget az Epicenter Major döntője, a Valve azonnal élesítette a 7.22d patchet, amely apró, de fontos változásokat hozott.

HŐSÖK

BATRIDER
STICKY NAPALM
  • Sticky Napalm cast range 700-ról 550/600/650/700-ra módosult
BLOODSEEKER
  • Alap armor 1-gyel nőtt
RUPTURE
  • Scepter után a Rupture kapott egy 0.25 CD-t a 0 helyett, hogy elkerülhessük a dupla használatot
BOUNTY HUNTER
  • Alap életerő regeneráció 0.5-ről 1.25-re nőtt
SHURIKEN TOSS
  • Shuriken Toss CD 9-ről 8-ra csökkent
CENTAUR WARRUNNER
DOUBLE EDGE
  • Double Edge alap sebzése 150/200/250/300-ról 120/180/240/300-ra módosult
STAMPEDE
  • Stampede mana igénye 150-ről 150/200/250-re nőtt
CHEN
HAND OF GOD
  • Hand of God gyógyítása 300/450/600-ról 250/425/600-ra módosult
DIVINE FAVOR
  • Divine Favor CD-je 60-ról 90/80/70/60-ra módosult
CLINKZ
  • Szintenként kapott Strength: 1.9 helyett 2.2
  • Szintenként kapott Agility: 3 helyett 2.7
BURNING ARMY
  • Burning Army: a csontvázak megidézésének ideje 0.8-ról 0.7 mp-re csökkent
DARK SEER
  • Az alap mozgási sebessége 300-ról 295-re csökkent
  • Az alap Strenght 1-gyel csökkent
DARK WILLOW
BRAMBLE MAZE
  • Bramble Maze CD 25-ről 20-ra csökkent
DAZZLE
TALENTS
  • Level 15 Talent: +125 Cast Range helyett +200 Cast Range
  • Level 15 Talent: +20 Shadow Wave Heal/Damage helyett +30
DISRUPTOR
  • Attack Range: 600-ról 625-re nőtt
DROW RANGER
MARKSMANSHIP
  • Marksmanship bónusz sebzése mostantól egy normál támadásnak felel meg, amivel működik a Crit
  • Marksmanship bónusz sebzése 120-ról 120/130/140-re nőtt
EMBER SPIRIT
  • Aghanim's Scepter: 25-re csökkenti a mana igényt 0 helyett
SEARING CHAINS
  • Searing Chains totál sebzése 90/160/230/300-ról 75/150/225/300-ra módosult
TALENTS
  • Level 25 Talent: -25 Remnant Change Restore Time helyett -20
ENCHANTRESS
  • Az alap armor 1-gyel nőtt
NATURE'S ATTENDANTS
  • Nature's Attendants: wispenként a gyógyítás 10-ről 10/11/12/13-ra nőtt
ENIGMA
BLACK HOLE
  • Black Hole mana igénye 275/375/475-ről 300/400/500-ra nőtt
TALENTS
  • Level 20 Talent: +70 Eidolon Damage helyett +60
  • Level 25 Talent: +8 Demonic Conversion Eidolons helyett +7
GRIMSTROKE
SOULBIND
  • Soulbind lassítása 10/20/30% helyett 10%
HUSKAR
INNER FIRE
  • Inner Fire sebzése 100/155/210/265-ről 100/170/240/310-re nőtt
INVOKER
TALENTS
  • Level 15 Talent: -12s Cold Snap Cooldown helyett -15s
  • Level 20 Talent: +45 Alacrity Damage/Speed helyett +50
IO
TALENTS
  • Level 20 Talent: Tether Grants Scepter Bonus helyett +15 Armor
KEEPER OF THE LIGHT
CHAKRA MAGIC
  • Chakra Magic CD -3/4/5/6-ról -4/5/6/7-re nőtt
WILL-O-WISP
  • Will-O-Wisp unit move speed 25-ről 35-re nőtt
LICH
SINISTER GAZE
  • Sinister Gaze CD 30/28/26/24-ről 30/27/24/21-re csökkent
TALENTS
  • Level 20 Talent: +150 Cast Range helyett +200
  • Level 20 Talent: +2s Frost Shield Duration helyett +3s
LUNA
TALENTS
  • Level 10 Talent: +15 Attack Speed helyett +20
  • Level 10 Talent: +300 Cast Range helyett +400
  • Level 25 Talent: +25% Lifesteal helyett +30%
MARS
TALENTS
  • Level 15 Talent: +30 Damage helyett +25
MIRANA
LEAP
  • Leap charge visszatöltődési idő 60/50/40/30-ról 45/40/35/30-ra módosult
STARSTORM
  • Starstorm (Scepter) újratöltődési ideje 9-ről 8-ra csökkent
MORPHLING
  • Attribute Shift bónusz agility és strength 4/5/6/7 helyett 1/3/5/7
OGRE MAGI
MULTICAST
  • Multicast Item Buff Range 200-ról 600-ra nőtt
  • Multicast Bloodlust hatósugár 575-ről 700-ra nőtt
  • Multicast intervallum 0.5-ről 0.6-ra nőtt
TALENTS
  • Level 15 Talent: +300 Health helyett +350
  • Level 15 Talent: +90 Damage helyett +100
ORACLE
FORTUNE'S END
  • Fortune's End mana igénye 75-ről 100-ra nőtt
PHANTOM ASSASSIN
TALENTS
  • Level 10 Talent: +150 Health helyett +200
  • Level 20 Talent: +20% Blur Evasion helyett +25%
  • Level 25 Talent: +5% Coup de Grace helyett +10%
PHANTOM LANCER
JUXTAPOSE
  • Juxtapose illúziók sebzése 18%-ról 20%-ra nőtt
PUDGE
FLESH HEAP
  • Flesh Heap HP regen 5/8/11/14-ről 6/9/12/15-re nőtt
TALENTS
  • Level 15 Talent: +16% Rot Slow helyett +20%
PUGNA
LIFE DRAIN
  • Life Drain sebzése 150/225/300-ról 150/250/350-re nőtt
RIKI
  • Base HP regen 3-ról 1-re csökkent
CLOAK AND DAGGER
  • Cloak and Dagger: az eltűnési idő 7.5/6/4.5/3 helyett 6/5/4/3
  • Cloak and Dagger: 2/3/4/5 HP regent ad
TALENTS
  • Level 15 Talent: -7s Smoke Screen Cooldown helyett -8s
SLARDAR
  • Aghanim's Scepter regen bónusz 25-ről 35-re nőtt
TALENTS
  • Level 10 Talent: +6 Health Regen helyett +8
  • Level 15 Talent: +300 Health helyett +350
SPIRIT BREAKER
NETHER STRIKE
  • Nether Strike bónusz sebzése 150/200/250 helyett 120/185/250
SVEN
  • Az alap sebzése 2-vel csökkent
STORM HAMMER
  • Storm Hammer CD 16/15/14/13 helyett 19/17/15/13
WARCRY
  • Warcry shield alap HP-ja 60/90/120/150 helyett 60/80/100/120
TECHIES
  • Az alap intelligence 3-mal nőtt
TEMPLAR ASSASSIN
REFRACTION
  • Refraction: nem ad bónusz sebzést ezentúl, ha saját egységet támadunk (pl.: deny)
TERRORBLADE
CONJURE IMAGE
  • Conjure Image: 400% helyett 360% sebzést szenvednek el az illúziók
TINKER
  • Az alap intelligence 2-vel nőtt
HEAT-SEEKING MISSILE
  • Heat-Seeking Missile CD 25-ről 18-ra csökkent
UNDERLORD
PIT OF MALICE
  • Pit of Malice AoE 390-ről 400-ra nőtt
TALENTS
  • Level 10 Talent: +25 Movement Speed helyett +30
  • Level 15 Talent: +100 Cast Range helyett +125
  • Level 15 Talent: +15 Atrophy Attack Bonus Damage From Heroes helyett +7 Atrophy Permanent Bonus Damage
VENGEFUL SPIRIT
  • Az alap intelligence 2-vel nőtt
  • Az alap sebzés 2-vel nőtt
VIPER
POISON ATTACK
  • Poison Attack: a hiányzó HP után járó extra sebzés 0.25/0.5/0.75/1-ről 0.5/0.75/1/1.25-re nőtt
VISAGE
SOUL ASSUMPTION
  • Soul Assumption sebzése 65-ről 75-re nőtt
TALENTS
  • Level 20 Talent: +20 Soul Assumption Damage helyett +25
WARLOCK
FATAL BONDS
  • Fatal Bonds CD 24/22/20/18 helyett 36/30/24/18
  • Fatal Bonds nem hat Roshanra
  • Fatal Bonds: a már Fatal Bonds debuffal rendelkező egység alacsonyabb prioritást kap - ugyan a varázslat mindenkire egyszerre "ugrik", de ha nincs a közelben elég egység, akkor is megtörténik a 6 "pattanás", bár nem kap további extra sebzést, akire esetleg többször hatott.
ZEUS
  • Az alap armor 1-gyel nőtt
STATIC FIELD
  • Static Field sebzése 5/7/9/11%-ról 6/8/10/12%-ra nőtt

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések