Hat operátort fixáltak a Y4S2.2-ben, de további javítgatásokat is végrehajtottak

Hat operátort fixáltak a Y4S2.2-ben, de további javítgatásokat is végrehajtottak

Fixdömping a Y4S2.2-ben, amivel a Ubisoft felkészül a következő updatere.

A Y4S2.2 patch elsődleges célja az, hogy a teszt szerveren és a szezon első heteiben felmerült hibákat orvosolják, valamint felkészülnek a következő nagy updatere, amiben már a legfontosabb problémákat fixálják majd. Clash és a lepakolható Shield visszakerült a játékba, de ezeket folyamatosan figyelemmel követik, mert nem szeretnék ha további hibák előfordulnának.

Reverse Friendly Fire és a túsz esete

  • A tússzal kapcsolatos Friendly Fire eseteket a globális RFF paramétereihez igazították

Lesion Gu Mine

  • Lesion Gu Mine cloaking (álca) mechanikáját Echo drónjához mérten updatelték, így a ballisztikus pajzsokon keresztül nem lehet olyan könnyen kiszúrni őket

Tétlenség büntetése (Idle Kick)

  • Csökkentették a prep phase alatti időtartamot, ami után kirúgja a játék a tétlen játékosokat
  • Új idle-kick figyelmezetetés került be

Bugfixek

  • Fixálták a Beyblade szintű végtelen forgást.
  • Bizonyos eszközök elhelyezése (Jammer, Prisma, Evil Eye stb.) az elpusztítható falakkal szemben zavart okozhatott a későbbi reinforceolás esetén
  • A Shieldes operátorok a pajzson keresztül láthatták a Yokai drón jelét, ha az üveg a pajzson sérült volt
  • Részlegesen elveszíthették a játékosok az operátoruk funkcionalitását, ha ugyanabban az időben kezdték el a defuse-t, mint egy másik védő

Operátor fixek

ECHO

  • A Yokai drón, ha egy hatchen landolt, akkor a hatch elpusztítása után időnként a helyén maradt.

MOZZIE

  • A meghackelt drón a több védő számára színesben mutatta a pályát support módban, pedig csak fekete-fehér képet kellene adnia. Csak Mozzie láthatja a színeket ilyenkor.

NOMAD

  • Az Airjab jelző hangja nem volt hallható a visszajátszásokban.

NØKK

  • Jó néhány glitchet javítottak FPS módban, ami a rappel elhagyása után jelentkezett.

WARDEN

  • A HUD nagyobb lett, ha lepakoltunk vele egy Shieldet, megerősítettünk egy falat vagy létrán másztunk.

TWITCH

  • A Shock drón lövedéke nem hatolt át rácsokon és korlátokon néhány mapon. Itt is érvényes, hogy a többi védő színes képet kapott support módban ezen a drónon keresztül, pedig csak Twitch láthatná így a pályát.

Pályák

BANK

  • Drónt lehetett feldobni az első emeleten lévő Teller's Office menyezetére.
  • A polcok közé vaultolhattunk az első emeleten lévő Electrical Roomban.
  • Az Ext Tunnel bejáratánál néhány speciális helyre nem pakolhattunk Gu Mine-t.

BORDER

  • Az első emeleten lévő Workshopban eltűnt a drónok fizikai mérete, ezért úgy scannelhettünk, hogy nem lehetett spotolni őket.

CLUBHOUSE

  • B Container egyik soft falát nem lehetett reinforcolni kívülről az EXT Construction Site-nál.

KAFE

  • Le lehetett feküdni és elrejtőzni a harmadik emeleti Bar Backstoreban lévő polcnál.
  • Elbújhattunk az elsőn a Dining Room szekrényében.

Felhasználói élmény

  • A speciális karakterek spammelése All Chatben fagyást okozott

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések