Ugyan a Y4S2.2 patch nem igazán tartalmazott a fixeken kívül mást, az új teszt szerver frissítés bizony a shieldekhez hozzányúl és néhány operátor is módosul.
A teszt szerver fontos részét képezi a Ubisoft patchelési politikájának, hiszen ide mindenféle változást felpakolnak, amit jónak látnak, és a közösséget ráengedve látják, mi az, ami működik és mi az, ami felejtős. Nem rég kiadtak egy tapaszt, amivel igyekeztek sok problémát javítani, de igazán a játékmechanikához nem nyúltak. Ez most megváltozott kicsit, ugyanis több balanszot érintő módosítás is történt a tegnapi nap folyamán a teszt szerveren:
Balance
Shield Hip-Fire
- Komolyabban büntet a játék hip-fire (csípőből tüzelést) alatt, pontatlanabb lesz a lövés, ha van nálad Ballistic Shield.
Ballistic Shiels Melee
- Ezentúl a pajzsal való pofozkodás csak injure és DBNO állapotba taszítja az ellenfelet, ahelyett, hogy megölnénk vele. Két ütés kell, hogy likvidáljunk valakit.
Echo
- Yokai Drón: a Sonic Burst hatása/effektje 10 helyett 7 másodpercig tart.
Glaz
- Lassabban veszítjük el a visiont (Gadget használat közben), ha mozgunk, illetve fordulunk. Eddig 2.5 másodperc alatt homályosodott el a Flip Sight hőérzékelése, most ezt 6 másodpercre növelték.
Jackal
- Csökkentették a pingek számát és scan időtartamát: 5-ről 4-re & 25 helyett 20 másodpercig tart
- Nyomkövetés: A követés időtartama 5 másodperccel csökkent, ez azt jelenti, hogy az eddigi 25 másodpercről (ez alatt 5x pingel + az első ping), mostantól 20 másodperc alatt 4x pingel (+ a legelső ping).
Maverick
- Módosították lángvágó hangját. Könnyebben meghalljuk, ha Maverick a közelünkben éget egy lyukat.
Nökk
- Növelték Nøkk képességének az időtartamát 12 másodpercre, ugyanakkor az újratöltődése is 12 másodpercet vesz igénybe.
Bug fixek
- Bizonyos körülmények között, ha kiürítettünk egy tárat nem lehetett újratölteni a fegyvert.
- Hiányzó SFX audio volt, mikor Clash elővette a CCE Shieldet.
- Spawn peekelni lehetett a Docks-t.
- A játékosok nem tudtak újracsatlakozni egy Ranked meccshez és a keresésben (queue) maradtak, hacsak nem indították újra a játékot.
Reverse Friendly Fire
- A folyamatos chip damage (elhanyagolható minimális sebzés), melyet a csapattársainknak osztunk ki - több körön keresztül - gyorsabban gyűjti majd az RFF pontokat.
- Egy csapattársat, ha DBNO állapotba juttatunk, akkor ez is aktiválja az RFF-t, és akkor reagál a rendszer, ha a társat felkeltették vagy elvérzett.
Idle kick timer
- Ha tétlen egy játékos, akkor 10 másodperccel a kirúgása előtt megjelenik egy figyelmeztető üzenet.