Hirdetés

Megjött a Shield, Echo, Jackal és Maverick nerf, de buffot kapott a Glaz & Nökk páros!

TZeus | 19/07/18 11:18
Cikk mentése

Ugyan a Y4S2.2 patch nem igazán tartalmazott a fixeken kívül mást, az új teszt szerver frissítés bizony a shieldekhez hozzányúl és néhány operátor is módosul.

Hirdetés

A teszt szerver fontos részét képezi a Ubisoft patchelési politikájának, hiszen ide mindenféle változást felpakolnak, amit jónak látnak, és a közösséget ráengedve látják, mi az, ami működik és mi az, ami felejtős. Nem rég kiadtak egy tapaszt, amivel igyekeztek sok problémát javítani, de igazán a játékmechanikához nem nyúltak. Ez most megváltozott kicsit, ugyanis több balanszot érintő módosítás is történt a tegnapi nap folyamán a teszt szerveren:

Balance

Shield Hip-Fire

  • Komolyabban büntet a játék hip-fire (csípőből tüzelést) alatt, pontatlanabb lesz a lövés, ha van nálad Ballistic Shield.

Ballistic Shiels Melee

  • Ezentúl a pajzsal való pofozkodás csak injure és DBNO állapotba taszítja az ellenfelet, ahelyett, hogy megölnénk vele. Két ütés kell, hogy likvidáljunk valakit.

Echo

  • Yokai Drón: a Sonic Burst hatása/effektje 10 helyett 7 másodpercig tart.

Glaz

  • Lassabban veszítjük el a visiont (Gadget használat közben), ha mozgunk, illetve fordulunk. Eddig 2.5 másodperc alatt homályosodott el a Flip Sight hőérzékelése, most ezt 6 másodpercre növelték.

Jackal

  • Csökkentették a pingek számát és scan időtartamát: 5-ről 4-re & 25 helyett 20 másodpercig tart
  • Nyomkövetés: A követés időtartama 5 másodperccel csökkent, ez azt jelenti, hogy az eddigi 25 másodpercről (ez alatt 5x pingel + az első ping), mostantól 20 másodperc alatt 4x pingel (+ a legelső ping).

Maverick

  • Módosították lángvágó hangját. Könnyebben meghalljuk, ha Maverick a közelünkben éget egy lyukat.

Nökk

  • Növelték Nøkk képességének az időtartamát 12 másodpercre, ugyanakkor az újratöltődése is 12 másodpercet vesz igénybe.

Bug fixek

  • Bizonyos körülmények között, ha kiürítettünk egy tárat nem lehetett újratölteni a fegyvert.
  • Hiányzó SFX audio volt, mikor Clash elővette a CCE Shieldet.
  • Spawn peekelni lehetett a Docks-t.
  • A játékosok nem tudtak újracsatlakozni egy Ranked meccshez és a keresésben (queue) maradtak, hacsak nem indították újra a játékot.

Reverse Friendly Fire

  • A folyamatos chip damage (elhanyagolható minimális sebzés), melyet a csapattársainknak osztunk ki - több körön keresztül - gyorsabban gyűjti majd az RFF pontokat.
  • Egy csapattársat, ha DBNO állapotba juttatunk, akkor ez is aktiválja az RFF-t, és akkor reagál a rendszer, ha a társat felkeltették vagy elvérzett.

Idle kick timer

  • Ha tétlen egy játékos, akkor 10 másodperccel a kirúgása előtt megjelenik egy figyelmeztető üzenet.

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Hirdetés
Légy Te az első hozzászóló!
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Ezeket olvastad már ?