Minél nagyobb valaki szintje, annál hamarabb cseszi fel magát a játékon!

Minél nagyobb valaki szintje, annál hamarabb cseszi fel magát a játékon!

A medálok javulásával az idegrendszer bizony nehezebben viseli a rosszul alakuló összecsapásokat.

A Gosu.AI egy olyan külső program, amely elképesztően részletes kimutatásokra képes, és nem csak Dota 2-ben található meg. Ha segítségül hívjuk akkor statisztikai adatok tömkelegével segíti játékunkat és nagyon részletesen leírja, hogy mit csináltunk jól és miben kell még fejlődnünk. A mostani jelentés több, mint 50 millió lejátszott mérkőzés alapján készült el. Az egyik és legfontosabb kérdés, mivel gyakorta megtörténik, hogy mely rangon lépkednek ki az emberek a legtöbbször az idegeskedés és bosszankodás miatt az aktuális meccsből. Sokan vizsgálják, és most alighanem választ is kaptunk, hogy van-e összefüggés a skill és a tiltelés, vagyis a játékon való felidegeskedés közbeni ragequit között.

A Dota 2-ben 8 féle medál található, amely egy játékos rangját, jobb esetben a játéktudását tükrözi. Mióta eltűnt - persze még eldugott helyen azért látható - az MMR, azóta ezzel a jelzéssel igyekeznek megkülönböztetni a játékosokat a Randed rendszerben. Most kiderült, hogy minél nagyobb a rangja valakinek, annál kevesebb ideig afk, viszont jóval hamarabb lép ki a meccsből, ha felcseszi a játékmenet.

Az alábbi képen látható, hogy a skill emelkedésével a tűrőképesség egyenes arányban csökken, legalábbis a játékosok egy részénél:

OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!