Az Ember Rise első frissítése biztosan elhozza a Loadout és Defuser változásokat!

Az Ember Rise első frissítése biztosan elhozza a Loadout és Defuser változásokat!

Egyelőre még nem kapott pontos megjelenési dátumot, de az elérhető tartalom mellett azt is tudjuk milyen balance módosításokat hajtott végre a Ubisoft.

Minden egyes új update alkalmával igyekszik finomhangolni a játék egyensúlyát a kiadó, és bár előfordul, hogy időnként drasztikus újításokkal állnak elő, most inkább az apró és meghatározó dolgokat alakították. Egy részét már korábbi patch notes alkalmával már olvashattunk, de azért akad pár újdonság is.

Általános

Soft Wall - Gyengébb vagy Puha fal

A Shotgun és a Keratos .357, LFP 586 duó sokkal megbízhatóbban pusztítja majd el az ilyen típusú falakat. Igyekezeztek úgy alakítani, hogy ne nagyon maradjon törmelék, ami zavarhatná a játékosok látóterét.

Fegyverek

G8A1 LMG

  • Plusz 100 töltényt kapott

417 DMR

  • Egy tárban további 10 töltény lesz

PDW9

Képtalálat a következőre: „r6s pdw 9”

Korábban nagyobb távolság esetén sem igazán vesztett az erejéből. Ez megváltozott:

  • Alap sebzés: 34
  • Sebzés 18 méteren: 34
  • Sebzés 28 méteren: 26

AugA3

  • Sebzés: 33-ról 36-ra nőtt

Operátorok

Warden

Glazhoz hasonlón igyekeztek finomhangolni a kütyüjével kapcsolatos problémákat, illetve nehézségeket. Minél jobban mozgolódunk ugye vele is, annál kevésbé hatékony a szemüvegünk füstön keresztül. Ez most megváltozott némigel:

  • Testtartás után járó büntetés (guggolás és lefekvés a gadget használata közben): 30%
  • Büntetés mozgás során: 20%/méter
  • A büntetés előtt eltelt időt 0.1mp-re állították
  • A szemüveg működésének helyreállása 1mp-ről 0.5mp-re módosult
  • A fordulásnál előforduló büntetést eltávolították
  • Leanelés (alap esetben Q és E használata során a kitekintés) után járó büntetés: 20%

A lényege az egésznek, hogy mobilisabbak lehetünk, ha bekapcsoljuk az okos szemüvegét és jobban látunk majd füstön keresztül, mert nem büntet annyira a játék akciózás során.

Capitao

Fejlesztették a vizuális és hangeffekteket a Fire Bolts esetében:

Fuze

  • A Cluster Charge elhelyezésének ideje 2mp-ről 1.6mp-re csökkent

Pajzsos operátorok

  • A célzás ideje (ADS), ha a pajzsot is használjuk 0.4-ről 0.6mp-re nőtt

Loadout változások

  • Smoke: Impact gránát helyett Deployable Shield-et kapott
  • Rook: Deployable Shield helyett Barbed Wire-t kapott
  • Jager: Deployable Shield helyett Bulletproof Camera-t kapott
  • Frost: Barbed Wire helyett Deployable Shield-et kapott
  • Mira: Deployable Shield helyett Barbed Wire-t kapott
  • Lesion: Deployable Shield helyett Bulletproof Camera-t kapott
  • Maestro: Deployable Shield helyett Impact gránátot kapott
  • Warden: Impact gránát helyett Deployable Shield-et kapott
  • Dokkaebi: Stun gránát helyett Frag gránátot kapott
  • Glaz: Claymore helyett Frag gránátot kapott
  • Nokk: Stun gránát helyett Claymore-t kapott

Image result for r6s frag grenade

Hatástalanítási idő

A Defuser - bomba hatástalanító készülék - lepakolása vagy deaktiválása 5 helyett 7 másodpercet vesz igénybe.

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések