Hirdetés

Komoly fejtörést okoz a DDOS "jelenség", a Ubisoft viszont lecsap a támadókra!

TZeus | 19/09/19 13:29
Cikk mentése

A kiadó megunta a sorozatos támadásokat, és most egy másik fejlesztőcsapattal karöltve egyszer s mindenkorra megoldást találnának a DDOS és DOS megfékezésére.

Hirdetés

Te is találkoztál már érdekes fagyásokkal, kidobált játékosokkal és megszakadt mérkőzésekkel? Sajnos nem nálad van a hiba, de nincs minden veszve. Az elmúlt időszakban megszaporodtak a DDOS (Distributed Denial of Service: elosztott szolgáltatásmegtagadás, szerverbénítás) és DoS (Denial of Service: túlterhelés) támadások a Ubisoft szerverivel szemben, amely elsősorban a Rainbow Six: Sieget érinti. Ez olyannyira kezdett elhatalmasodni, hogy a kiadó teljes erőbedobással rákoncentrált és igyekezett kitalálni valami megoldást. Megosztottak egy posztot, amelyben leírták, több módon is felveszik a harcot a támadókkal szemben és nem fogják kímélni a jövőben az ilyen módszereket alkalmazó embereket

Első körben bárkit, akit hasonló kártékony tevékenységen kapnak azonnal tiltják, legyen szó PC vagy konzol játékosról. Ez a banhullám várhatóan szeptember 23-ával indul. Az ilyen támadások elkerülése érdekében csökkentik a szervereik terheltségét, hiszen eddig egy szerver 3 mérkőzést tudott hostolni, de ezt most 1-re csökkentik. Ebből láthatóan eddig egy behatolás esetén mindhárom meccs érintve volt, ezzel a fejlesztéssel viszont jobban tudnak védekezni.

Az összecsapásokat idő előtt elhagyó játékosokat azonban nem fogja büntetni a rendszer, ezt eltörölték annak érdekében, hogy a védtelen személyeket ne sújt vereséggel a játék. Folyamatos és kiemelt figyelemmel követik az összes beérkező adatot, ezt felhasználva pedig átalakítják milyen csomagokat fogadnak a szervereik, így csökkentve a kártékony játékosok hatékonyságát. Éppen ezért igyekeznek együtt dolgozni a Microsofttal, azon belül is az Azure csapattal, hogy rövid és hosszútávú megoldást fejlesszenek ki.

Ettől függetlenül sajnos ez a jelenség, már ha nevezhetem így, rengeteg problémát okoz a virtuális világban, nem csak casual és ranked meccseket tettek már tönkre ugyanis a támadók, de versenyek esetében is volt már példa a szabotázsra. Bízzunk benne, hogy az összefogás és az elhivatottság sikert hoz és képesek lesznek hatékony ellenszert kifejleszteni a jobb játékélmény biztosítása érdekében.

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Hirdetés
Légy Te az első hozzászóló!
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Ezeket olvastad már ?