Módosul a Surrender funkció és néhány hibát is fixáltak!

Módosul a Surrender funkció és néhány hibát is fixáltak!

Csöppnyi update érkezett a teszt szerverre, de a játékosok egy része biztosan örülni fog.

Ha eleged van egy meccsből, akkor most korábban szavazást indíthatsz és ha szerencséd van kiléphetsz belőle, persze van azért némi megkötés. A Ubisoft az új teszt szerveren bemutatott frissítésében a Surrender rendszert finomította. Egyelőre ez tesztelés alatt van, viszont első ránézésre jó irányba változtatták meg a funkciót. Névtelenül már nem tudjuk előhívni, és az első két kört mindenképp meg kell várnunk, mielőtt visszavonulót fújnánk.

  • Surrender szavazást most már nem lehet névtelenül indítani
  • Csak akkor elérhető a funkció, ha vesztésre áll a csapat
  • A harmadik körtől használható mostantól a Surrender

Nem eget rengető módosítások, de mindenképp hasznosak lesznek a felhasználóknak, bár a névtelenség eltűnése biztos sokakban hátráltató tényező lesz és nem fogják majd használni. Ezzel talán meg lehet szűrni azokat a játékosokat, akik egy elvesztett kör után már farkast kiáltanak és feladnák.

Más vizekre evezve egy kicsit, az állandó bugok és glitchek javítása már-már egy végeláthatatlan folyamat, a kiadó azonban ádáz erőkkel harcol és programoz, hogy a lehető legtöbbet kijavítsák. Az alábbi hibákat sikerült orvosolniuk, és mivel van közte néhány bosszantó, így örömteli hír, hogy már nem találkozhatunk velük:

  • A játékos elvesztette az irányítást az Operátor fülnél, ha felrakott egy elite skint és túl gyorsan lépett vissza főmenübe.
  • Beragadhatott az ADS utáni Lean (elhajolás egyik irányba) mozdulat, ha a Lean to Hold beállítos on-ra volt állítva.
  • Volt egy hely Kanal Construction Site-nál, ahol rögtön a death timer-t mutatta a játék, ha belépett oda valaki.
  • Ha fal mellett hasaltunk el, az animáció loopolva beragadhatott.
  • Néhány ugrást követően a drónok repülni tudtak pár másodpercig.

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!