Csöppnyi update érkezett a teszt szerverre, de a játékosok egy része biztosan örülni fog.
Ha eleged van egy meccsből, akkor most korábban szavazást indíthatsz és ha szerencséd van kiléphetsz belőle, persze van azért némi megkötés. A Ubisoft az új teszt szerveren bemutatott frissítésében a Surrender rendszert finomította. Egyelőre ez tesztelés alatt van, viszont első ránézésre jó irányba változtatták meg a funkciót. Névtelenül már nem tudjuk előhívni, és az első két kört mindenképp meg kell várnunk, mielőtt visszavonulót fújnánk.
- Surrender szavazást most már nem lehet névtelenül indítani
- Csak akkor elérhető a funkció, ha vesztésre áll a csapat
- A harmadik körtől használható mostantól a Surrender
Nem eget rengető módosítások, de mindenképp hasznosak lesznek a felhasználóknak, bár a névtelenség eltűnése biztos sokakban hátráltató tényező lesz és nem fogják majd használni. Ezzel talán meg lehet szűrni azokat a játékosokat, akik egy elvesztett kör után már farkast kiáltanak és feladnák.
Más vizekre evezve egy kicsit, az állandó bugok és glitchek javítása már-már egy végeláthatatlan folyamat, a kiadó azonban ádáz erőkkel harcol és programoz, hogy a lehető legtöbbet kijavítsák. Az alábbi hibákat sikerült orvosolniuk, és mivel van közte néhány bosszantó, így örömteli hír, hogy már nem találkozhatunk velük:
- A játékos elvesztette az irányítást az Operátor fülnél, ha felrakott egy elite skint és túl gyorsan lépett vissza főmenübe.
- Beragadhatott az ADS utáni Lean (elhajolás egyik irányba) mozdulat, ha a Lean to Hold beállítos on-ra volt állítva.
- Volt egy hely Kanal Construction Site-nál, ahol rögtön a death timer-t mutatta a játék, ha belépett oda valaki.
- Ha fal mellett hasaltunk el, az animáció loopolva beragadhatott.
- Néhány ugrást követően a drónok repülni tudtak pár másodpercig.