Matchmaking update: Kevesebb csillag, és a partyknak nehezebb dolga lesz!

Matchmaking update: Kevesebb csillag, és a partyknak nehezebb dolga lesz!

Elsősorban a partykra figyeltek oda, így nehezebb lesz más accountját húzni, de a medálokat és a csillagokat is alaposan megváltoztatták.

Az új ranked szezon felkavart az állóvizet, viszont sokak nem tetszésüket fejezték ki azzal kapcsolatban, hogy kisebb lett a rangjuk. A visszajelzéseket igyekezett meghallgatni a Valve, és ennek apropóján meg is érkezett a következő, még nagyobb változásokat hozó matchmaking update csomag. Ezzel még jobb játékélményt szeretne elénk varázsolni a kiadó, de nézzük meg a listát, hogy vajon sikerült-e nekik:

High MMR Partying

  • Minden olyan partynál, ahol van Immortal játékos, az összes résztvevő ugyanazt a legnagyobb szintű személy rangját kapja meg. 

Matchup Combinations

  • Az öt fős party csapatok, csak öt fős partyk ellen játszhatnak

Match Quality and Role Symmetry

  • A visszajelzések alapján a rendszer úgy igyekszik válogatni a partykat, hogy ne a supportok legyenek a legnagyobb MMR-el rendelkező játékosok.

Medal Rework

  • Újra 5 csillag lesz egy medálnál a korábbi 7 helyett.

High-Water Mark

  • A medál jelzése változik, ugyanis ha egynél több csillag különbség van az aktuális és a már elért MMR-ed között, akkor azt fogja tükrözni a profilodban lévő medál is.

Post-Game Match Evaluation

  • A mérkőzések utáni összefoglaló képernyőn megjelenik az átlagos és a max keresési idő is, hogy segítsen meghatározni egy rossz meccset túl hamar talált-e vagy sem. A viselkedési (behaviour) pontot is közzéteszi, így látható lesz, hogy emiatt történt-e a rossz kiosztás vagy esetleg a matchmaking nem működik teljesen jól.

Post-Game Survey

  • Időnként kapunk egy meccs után egy kérdőívet, melyet megválaszolva segíthetjük a fejlesztők munkáját.

Communication with Low Behavior Score

  • Azook a játékosok, akiknek a viselkedési (behaviour) pontjuk nem éri el a 3000-et, nem használhatják az in-game voicechat és chat rendszert. Ha ez újra 3000 felé emelkedik, megint igénybe vehetik.

Party Spread

  • Egy partyn belül a 2800 helyett most már csak 2000 különbség lehet MMR-ben. A jövőben újra megvizsgálják majd ezt a számot, hogy növelni vagy esetleg csökkenteni kell-e.

Core Matchmaking Code

  • Megváltozik a matchmaking keresési kódrészlet, hogy nagyobb rugalmasságot biztosítson a növekvő igények számának figyelembevételével.

Reports and Player Bans

  • Ez a frissítés eltávolít néhány reportolási opciót.

A következő hetekben egyébként ezeket az újításokat tesztelik és vizsgálják, és ha bármi gond adódik vagy változást kell eszközölniük, azt meg fogják tenni. Ti észleltek valamit az október 10-én élesedett új frissítésből?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!