Ha eddig úgy gondoltuk, hogy már nem kreatív a fejlesztő csapat, akkor ez az ötlet épp az ellenkezőjét bizonyítja, egy bökkenő a megvalósítás miatt azonban mégis akad.
Nem csak a kiadónál fogalmazódott meg ez az elképzelés, miszerint egy új operátor társat, méghozzá egy kutyát kaphatna segítőként. A közösség is bombázta ilyesfajta kéréssel a kiadót, és most választ kaptunk rá, hogy bizony náluk is felmerült ez a dolog.
Arról van szó, hogy az egyik új operátor a közeljövőben egy kutyával az oldalán kapcsolódna be a harcokba, bár arról nem tettek említést, hogy miként működne az eb. Kiszimatolhatná az ellenfelet, esetleg ugatással zavarná meg őket, netalán rá lehet uszítani és sebzést okozna nekik, szóval több felhasználási módja is lehetne négylábú barátunknak. Egy szempont mégis visszatartja a megalkotását, amire a Ubisoft a következőket reagálta:
“Ez egy olyan koncepció, amiről már mi is sokat beszéltünk házon belül. A K9 egység felmerült már bennünk és a kreatív igazgatónk többször felhozta. Egy kérdést azonban fel kell tennünk magunknak és nektek is. Rendben van az, hogy lelősz egy kutyát?” - mondta Alexander Karpazis, a játék Art Directora.
Így kell elképzelni a K9 egységet
A K9 egység tulajdonképpen a kutyás rendőrségi egységek rövidítése. És a fentebb feltett kérdés valóban jogos, hiszen egy állat lelövése nagyobb felháborodást esetleg lelkiismeret furdalást okozhat. Korábban viszont készült már több játék, amiben ilyesfajta egységet és képességet lehetett látni. A Call of Duty: Black Ops 4 specialistái között találjuk például Nomadot egy négylábú harcostárssal az oldalán, akinek parancsokat adhatunk. Ami még kérdéses, hogy a kutya valószínűleg AI (Mesterséges Intelligencia) által irányított lenne, ami problémákat szülhetne a játékmenetben, hiszen nem lenne a parancs kiosztásán túl hatásunk a cselekedeteire. Márpedig a Rainbow Six: Siegeben minden egyes eszközünket vagy képességünket mi határozzuk meg, hogy mikor és hogyan használjuk vagy vetjük be.