Most már sokkal következetesebb módon vonulhatunk vissza, ezen kívül a gondok megoldására fókuszál a frissítés.
A patch bizonyos része már felkerült a teszt szerverre, viszont kicsit módosítottak a túsz és a hozzá tartozó Friend Fire rendszeren, valamint elég sok bugot kijavítottak.
Surrender
- Surrender szavazást most már nem lehet névtelenül indítani
- Csak akkor elérhető a funkció, ha vesztésre áll a csapat
- A harmadik körtől használható mostantól a Surrender
Reverse Friendly Fire
- Hostage módban mostantól az a felelős bármiféle sebzésért, aki aktiválja a Volcan pajzsot, miután felvették a túszt. Előtte továbbra is Goyot terheli a felelősség a sebzésért.
Lássuk a halom bugot, amit sikerült fixálnia a kiadónak:
- Vaultolni lehetett egy operátoron, akinek nagyobb Shieldje volt, ha a pajzzsal a játékos és a vaultolható tárgy között tartózkodott.
- Lehetett használni a kamerákat Dokkaebi Logic Bombja (hackelése) után
- A meccs megkezdése utáni cancel időnként nem járt matchmaking büntetéssel.
- A Defuser időnként eltűnt, ha egy támadó meghalt, miután sikeresen lerakta.
Alibi
- A Prisma animáció külvonala megmaradt, miután átment rajta.
Ash
- A robbanó töltet nem pusztult el, ha olyan szögesdrótra lőtték, ahol aktív Bandit aksi volt.
Goyo
- Mielőtt a gauge bar (aktiválás csík) véget érne be tudta fejezni a Volcán Shield lepakolását.
Hibana
- Kliensenként változhatott az X-Kairos pusztításának mintája, így kiegyensúlyozatlan volt a használata.
Maestro
- Előfordult, hogy pozíciót váltott az Evil Eye, ha egy másik játékos mozgás után hívta elő a kameraképet és hirtelen váltott az Evil Eye-ra.
Montagne
- Időnként váltani lehetett ADS és a non-ADS célzás között, még akkor is, ha Monty a pajzsát tartotta.
Mozzie
- A drónjának elpusztítása után is megmaradt a hangeffektje.