Kipróbálható a teszt szerveren az új Bullet Penetration rendszer, ami végtag találat esetén kap szerepet!

Kipróbálható a teszt szerveren az új Bullet Penetration rendszer, ami végtag találat esetén kap szerepet!

A Y4S4 megváltozott a lövedékek áthatolása a karakter modelleken a Rainbow Six Siegeben. Az új rendszernek köszönhetően megnő a halálos találatok száma, ennek apropóján a kiadó közzétett egy útmutatót, hogy miként is működik ez az újítás.

Az a cél, hogy kevesebb pontatlan találatot regisztráljon a játék a meccsek során, és tisztában legyenek a játékosok hol kell pontosan meglőni az ellenfelet a siker érdekében. Az új rendszerben a sebzés és a töltények áthatolása függ a fegyver tipúsától valamint, hogy mely testrészt érte a golyó, és miként haladt tovább.

Szabályok

Nincs átütés

Egy golyó eltalál egy testrészt, és a többin már nem halad át. Eddig nagyjából ez volt érvényben az összes R6S fegyver esetében.

Szimpla átütés

A golyó ekkor is eltalál egy testrészt, de tovább repülve érint egy másikat is. Például a flashelt ellenfél felemeli a kezét, és azt találjuk el, a töltény viszont nem áll meg, hanem áthalad a fején is. A sebzés kiszámítását lentebb találjátok. Fontos tudni, hogy szimpla átütés esetén egy operátor harmadik testrészét már nem sebesíti meg a töltény, valamint másik operátorba sem csapódik be.

Teljes átütés

Ha bárki az első karakter mögött áll, akit lövés ért - őt megsebzi természetesen -, a golyó áthalad rajta, de átüti a második személyt vagy felületet is. A hátul álló karakter a sebzés 70 százalékát szenvedi el. Minden olyan esetben, ahol megtörtént a teljes átütés, de a golyó útja folytatódik, a sebzése és az útja a szimpla átütés szabályát követi.

Sebzés módosító

A fentebb említett szimpla átütési rendszer szerint a legmagasabb szorzóval elállott testrészt veszi figyelembe a játék a sebzés meghatározásakor, amikor több testrészt is eltalálunk:

  • Kezek/Karok: 0.75 (1 és 2 armor) és 0.65 (3 armor)
  • Ágyék/Alsó és felsőtest: 1.0
  • Lábak: 0.75 (1 és 2 armor) és 0.65 (3 armor)
  • Nyak és Fej: 50.0

Mivel egy operátornál az armor, vagyis a páncélzat befolyásolja a sebesülés mértékét, ezért fontos tudni azt is, hogy a három szint, három különböző százalékértékeket jelent:

  • 1 Armor: 1.0 (teljes sebzés)
  • 2 Armor: 0.9 (10%-kal kevesebb)
  • 3 Armor: 0.8 (20%-kal kevesebb)

Az új Bullet Penetration (töltény átütés) rendszer már elérhető a Y4S4 teszt szerveren.

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések