A 7.23a jelű frissítésben a Valve meghallgatta a közösség kívánalmait, és a nagy mennyiségű erdőből származó tárgyak számát lecsökkentették.
A 7.23-mal lassan talán mindenki megbarátkozik, és bár sokaknak lehet nem tetszik, nincs mese az új véletlenszerűen az erdős creepek által hajigált tárgyak mostantól komoly befolyással bírhatnak a meccsekre nézve. Ha eddig bajban lettünk volna az itemek pontos ismeretével, akkor az újonnan érkezett plusz 62 elsajátítása extrán okozhat kellemetlen perceket. Az egyszer biztos, hogy ezek után nem nagyon lesz két ugyanolyan mérkőzés. Mindenesetre az eddigi előfordulási esélyt rendbe rakta IceFrog, még hozzá a következők alapján:
- Szintenként (Tier) maximum 3 tárgyat dobnak az erdő creepek.
- Ezen tárgyak előfordulásának csak kezdeti időpontja van, és a meccs végéig megtalálhatjuk őket (5/15/25/40/70 perctől tierenként). Magasabb szintű tárgyakat kapunk előbb.
- Az előfordulási esély a 10/5/2.5/1.25/stb helyett 9/6/3 százalék lett.
Ha már a drop rate (előfordulási esély) változott, akkor jó néhány tárgyat is módosítottak:
- Az újratöltődési ideje 75-ről 90 másodpercre nőtt
- Az időtartama 90-ről 75-re csökkent
- Fix: az előzőleg idézett lények időnként nem tűntek el
- Tier 3 helyett Tier 2
- Mana regen: 3-ról 2-re csökkent
- Tier 2 helyett Tier 3
- Mostantól a játékos által irányított egységeknek is növeli a sebzését.
- A Critical Strike 1.6-ról 1.4-szeresre csökkent
- A sebzés 18-ról 20-ra nőtt
- Az újratöltődési ideje 20-ról 25 másodpercre nőtt
- Mana regen: 1.5-ről 1.25-re csökkent
- Manabreak - manaégetés: 30-ról 20-ra csökkent
- Magic resistance - mágia ellenállás: 15% helyett 25%
- A Manaégetés feleződik creepeken
- Nincs tovább 75%-os esély, ehelyett kapott egy 4 másodpercenként újratöltődik
- Health/Mana regen: 10/5 helyett 6/3
- Az összes stat: 4 helyett 5
- Nem ad többet +30 All statot
- Életerő visszaállítás: 100% helyett 50%
- A nem ultimate képességeket aktiválás esetén újra azonnal használhatóvá varázsolja
- Tier 2 helyett Tier 3
- Cast Range: 500 helyett 450
- Vision range - látótávolság: 800 helyett 450
- Nem lehet aktiválni. Mostantól 20%-kal csökkenti az újratöltődési időket, és ad +12 All statot, valamint +4 Mana Regent
- Nincs tovább cleave vagy splash effektje. Kapott +25% Demolish sebzést (épületekre ennyivel többet sebez)
- Debuff időtartama 35%-ról 25%-ra csökkent
- Spell Amp - mágia sebzés növekedés: 10%-ról 15%-ra nőtt
- Eltávolították a játékból
- Tier 3 helyett Tier 2 (kicsit csökkentek a plusz statok a recept komponenseinek megfelelően)
- Mostantól +1000 HP-t ad és 400 Manat levon
- HP regen: 50 helyett70
Ezen felül a hősöket is gatyába rázták kicsit, már amelyik megérdemelte, nerfek és buffok egy helyen:
- Mana Break: 2/3/4/5%-ról 1/2/3/4%-ra csökkent a manaégetés
- Az alap mana regen 1-ről 1.5-re nőtt
- Arcane Aura mágia ellenállása 4/6/8/10-ről 5/6/7/8-ra csökkent
- Arcane Aura mana regen: 1/1.5/2/2.5-ről 0.5/1/1.5/2-re csökkent
- Multishot újratöltődési ideje 32/28/24/20 helyett 26/24/22/20 mp
- Marksmanship aura: 25/30/35 helyett 30/35/40
- Marksmanship sebzése 40/50/60-ról 70/80/90-re nőtt
- Spirit Bear alap támadási sebessége 1.65/1.55/1.45/1.35 helyett 1.7/1.6/1.5/1.4
- Level 25 Talent: -0.5 Spirit Bear Attack Time helyett -0.25
- Intelligence - alap és a szintenként kapott: 13 + 1.1 helyett 15 + 1.5
- Az alap strength 20-ról 22-ra nőtt
- Attribute Shift statok 1/3/5/7-ről 3/5/7/9-re nőttek
- Level 10 Talent: +10 Agility helyett +12
- Intelligence - alap és a szintenként kapott: 28 + 3.5 helyett 30 + 4.2
- Strength - alap és a szintenként kapott: 19 + 2.6 helyett 21 + 2.9
- Sanity's Eclipse mana per charge: 30/40/50-ről 40/50/60-ra nőtt
- Sanity's Eclipse szorzója 0.4/0.5/0.6-ról 0.5/0.6/0.7-re nőtt
- Level 10 Agility 15-ről 10-re csökkent
- Eye of the Storm passzív sebzése 80/110/140 helyett 60/100/140
- Az alap armor 2-vel nőtt
- Strength - szintenként kapott: 2.3 helyett 3.3
- Firesnap Cookie cast range: 500 helyett 700
- Firesnap Cookie stun időtartam: 1.4/1.6/1.8/2.0-ről 1.6/1.9/2.2/2.5-re nőtt
- Lil' Shredder fix sebzése lövésenként: 30/45/60/75-ről 45/60/75/90-re nőtt
- Mortimer Kisses sebzése: 175/250/325-ről 200/300/400-ra nőtt
- Mortimer Kisses lassítása 15% helyett 25%
- Mortimer Kisses lövedék minimum utazási ideje 1 helyett 0.8 másodperc, és a max utazási ideje 2.5 helyett 2 mp
- Flesh Golem lassítása 30/35/40%-ról 40/45/50%-ra nőtt
- Flesh Golem strength szorzója 30/40/50%-ról 40/50/60%-ra nőtt
- Az alap armor 1-el csökkent
- Earthshock lassítása: 25/35/45/55% helyett 10/25/40/55%
- Enrage újratöltődési ideje 50/40/30 helyett 70/50/30
- Az alap agility 27-ről 20-ra csökkent (az alap sebzése nem változott)
- Vengeance Aura bónusz Attack Range: 60/100/140/180 helyett 60/90/120/150
- Level 20 Talent: +10 Attributes helyett +8
- Level 20 Talent: Vengeance Aura Illusion Casts Spells helyett +200 Magic Missile Damage
- Level 25 Talent: +400 Magic Missile Damage helyett Vengeance Aura Illusion Casts Spells
- Strength - szintenként kapott: 2.5 helyett 2.8
- Astral Step cast point: 0.4 helyett 0.2
- Astral Step cast range: 600/800/1000-ről 700/900/1100-ra nőtt
OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!