Szépek az új skinek, csak sok gond van velük.
Az biztos, hogy a Shattered Web operation nagy port kavart. Egyrészt sokan örülnek neki, hiszen szinte a semmiből, két év után kaptunk új operationt, másrészt viszont sokan bosszúsak is, hiszen temérdek hibát is okozott.
Sok játékosnál okozott teljesítménybeli hibákat, de ami talán a leginkább elszúrt dolog, az a karakterkinézetek. Az biztos, hogy szinte mindegyik gyönyörű, nagyon szép modellek ráadásul végre feldobják kicsit a már évek óta megszokott CT és T karakterek kinézeteit.
Azzal viszont nem számolt a Valve, hogy az új skinek komoly gondokat okozhatnak egyes pályákon. Van például olyan karakter, amit egyszerűen lehetetlen észrevenni Cache-en, de sok skinel tudunk beleolvadni a környezetbe, Dust2-n, Overpasson és Nuke-on is.
A legkézenfekvőbb megoldás egy már a CS: Source-ban létező parancs lenne, amivel minden eldönthetné, hogy akarja-e látni a karakterkinézeteket, vagy sem. Ez a parancs egyelőre nincs benne a CS:GO-ban, így a FACEIT is kénytelen volt lépni az ügyben.
CS:GO agents are now disabled on FACEIT!
— Cem Mollaoğlu (@bodieCS) 2019. november 30.
Egy egyszerű plugin-nal oldották meg azt, hogy jelenleg a FACEIT-en tiltottak a Shattered Web-bel érkezett karakterskinek. A napokban zajlik az ECS döntő, ahol a csapatok megegyeztek, hogy nem használják majd a skineket és valószínűleg ez lesz látható majd a jövőhéten induló EPL 10 döntő alatt.
Nektek mi a véleményetek erről? Szerintetek is túl sok előnnyel jár a különböző karakterkinézetek használata?
OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!