Így született meg Kali: a fejlesztők elmesélték a megalkotásának történetét!

Így született meg Kali: a fejlesztők elmesélték a megalkotásának történetét!

Azt hinné az ember, hogy az ötletet követően már könnyedén létrehozták az új operátort, az Operation Shifting Tides-zal érkező Kali létrehozása azonban nem volt a legegyszerűbb feladat.

A 2015-ös megjelenése óta a Rainbow Six: Siege sokat fejlődött, és ami még fontosabb a népszerűsége rendkívüli mértékben megnőtt. Az utóbbi években, bár nem mindenki ért egyet vele, de igyekezett sokszínűvé tenni a játékot a kiadó, ezért újabbnál újabb ötleteket valósítottak meg. A közösségi visszajelzések és az állandó fixek mellett talán így jöhetett össze az első indiai operátor, Kali. Azért az sem ártott hozzá, hogy egész sokan tolják az országban a Rainbow Sixet, illetve a Ubisoft is még jobban meg szerette volna célozni ezt régiót. Most a montreáli fejlesztőcsapat a HuffPostnak mesélt arról miként alkották meg, hogyan jött a neve, és milyen fázisokon ment keresztül a tervezés.

Mindenek előtt az volt a legfőbb kérdés, hogy miért pont Indiára esett a választás.

"Amikor kiválasztunk egy származási országot egy jövendőbeli operátor számára, mindig igyekszünk néhány különböző paramétert figyelembe venni. Elsősorban az a fontos nekünk, hogy megvizsgáljuk az adott régiót, melyet fel akarunk fedezni, de lényeges az is milyen történeteket szeretnénk elmesélni. A legjobbat csak úgy alkothatjuk meg, ha az egész csapat izgatott a projekt miatt. Igyekszünk figyelni arra, hogy ne nagyon térjünk vissza, legalábbis sűrűn, olyan helyszínekre, ahonnan már választottunk. A következő pont, mikor megvizsgáljuk a játékosok mennyire jönnek lázba egy adott országban a játék láttán. Mondanom sem kell Indiában elég népszerű a címünk, lojálisak a rajongók, és még versenyszerűen is játsszák, ezért adta magát, hogy ezzel is kedveskedünk nekik."

Persze ennek a megvalósítása tartogatott némi kihívást a számukra.

"Rengeteg kutatást végeztünk az indiai hadsereget, különleges erőik, valamint a haditengerészetüket illetően. Meglepően tapasztaltuk, hogy a nők náluk nem léphetnek be semelyik kötelékbe, és nem láthatnak el harcászati feladatokat. Ezért döntöttünk úgy, hogy egy olyan személy, mint Kali megalapítja a saját cégét, és így már fegyvert ragadhat, majd teljesítheti a küldetéseit."

Ezt szem előtt tartva, a csapat a Ubisoft India segítségét kérte.

"Szorosan együttműködtünk az indiai Ubisoft stúdió kollégáival, akik hihetetlen segítőkészek voltak és minden kérdésünkre válaszoltak, valamint betekintést engedtek a kultúrájukba. Például ők voltak azok, akik Kali születésnapját a neve és születési helye alapján számították ki, amely természetesen nem így történik más operátoroknál.”

E folyamat során az egyik javasolt név a Kali volt, ami nem csoda hisz a mai napig imádják a hindu istennő nevét ott. A vallás érzékeny kérdés, még inkább, ha videojátékokkal párosítjuk, tehát megkérdezték őket az eredetéről.

"Ez a név azonnal nyerő volt nálunk, de természetesen tisztában voltunk annak jelentőségével, hogy kulturálisan zavart okozhat. Az indiai kollégákkal ellenőriztek mindent, és amikor azt mondták, hogy a név használata nem jelent problémát, úgy döntöttünk megvan az ideális karakter elnevezésünk."

A következő lépés Kali háttértörténetének pontosítása volt. Amint felfedezték, hogy az indiai nőknek nem engedik az aktív szolgálatot a csapat fontolóra vette, hogy üzletasszonyként ábrázolja.

"Tudtuk, hogy az üzleti életben nagyon sikeres és vállalkozó szellemű indiai nők vannak jelen, de Kali egy különleges területen képviseltette magát. Tehát referenciaként ezeket a meglévő sikertörténeteket használtuk, de kicsit fiatalabb, valamint katonásabb megjelenést kapott, ami egyedivé teszi őt a kultúrájában és az egész világon."

A felszerelése kapcsán is eltértek az eddigiektől. A Rainbow Six-ben általában kisebb távolságokból tüzelnek egymásra, a fejlesztők mégis úgy döntöttek kapjon egy bolt-action (tolózáras) mesterlövés puskát. Szerették volna ezzel az újítással változatosabbá és szórakoztatóbbá tenni a játékot, de ügyeltek arra is, hogy ne legyen túl erős fegyvere. Jó néhány verziót kitaláltak hozzá, amiket le is teszteltek, és végül a lehető legjobb egyensúlyra törekedtek. Szerették volna, ha nagyobb puskáról van szó és a kinézete futurisztikus lenne, mégis letisztult fegyver látszatát keltené. Emellett bemutatták a legdurvább zoomot a játékban, hiszen akár 12-szeres nagyítással is pásztázhatjuk a pályát.

Összességében egy egyedi, izgalmas és fun operátort sikerült megalkotniuk, akivel élvezet lehet a játék, na meg szenzációs killeket szerezhetünk a falakon keresztül, melyeket még az unokáinknak is mesélhetünk majd.

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!