Volt mikor életed legjobb meccsét játszottad, mégis alig adott MMR pontot, egy semmitmondó vereség után pedig rengeteget vont le a játék, nos ez a kettősség végre megszűnt.
A Valve újra hozzányúlt a Matchmaking rendszerhez, és első ránézésre jó érzéssel tette ezt. Eddig ugyanis az volt jellemző a Ranked meccsekre, hogy a végén a +10/-40 intervallumon belül bármennyi pontot adhatott győzelem vagy vereséget követően a játék. Ez az új frissítésnek köszönhetően megszűnik, és az alábbi elosztás lesz helyette:
- Az alap 25 helyett a solo 30-at, míg a party 20 MMR pontot ad vagy von le egységesen.
Tovább eltávolították a Fast/Slow (gyors és lassú) keresést a kliensből, helyettük szimplán a Ranked Roles és Ranked Classic került be. Az első esetében minél több pozíciót választunk ki, értelemszerűen annál gyorsabban találunk meccset, ez nagyjából változatlan maradt az eddigiekhez mérten. Az utóbbi kapcsán nem lehet szerepköröket bejelölni.
Mindezt azért lépték meg, mert az eddigi tapasztalatok alapján bizonyos esetekben többet kellett várnia a játékosoknak, ráadásul időnként rosszabb minőségű meccseket rakott össze a rendszer.
Elégedettek vagytok az újítással?
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!