Hirdetés

Remek ötlettel alakítaná át a közösség a pick/ban rendszert!

A korábban Parker "Interro" Mackay kommentátortól származó ötlet támogatókra talált, és mostanra már rengetegen gondolják úgy, hogy ez egy remek frissítést jelentene a játéknak. Ez azt jelentené, hogy a meccs elején lenne lehetősége a csapatoknak bevédeni (protect) bizonyos karaktereket.

Hirdetés

Jelenleg mindkét oldal 1-1 támadót és védőt tilthat ki egy pálya elején, de mivel ötvennél is több operátor van már, ezért fontos elemévé vált ez a funkció a játéknak. Pályánként más-más erősségei vannak a karaktereknek, azonban nagyrészt ugyanazokat szeretik bannolni, így néhány jelentős operátornak nem sok sansza van átcsúszni a rostán.

Egy népszerű tartalom készítő, valamint kommentátor Interro viszont előállt egy újszerű, frissítő és ötletes koncepcióval. Ez a modell lehetőséget adna a csapatok számára, hogy 1-1 operátor bevédjenek (protect), akiket az első kör tiltás után már nem lehetne kiszedni. A másik felvetése az volt, hogy a limitálást is töröljék el, tehát bármelyik operátort tilthassák a csapatok, és ne csak a támadó/védő csokorból válogathassanak.

Ez lehetővé tenné, hogy egy együttes megmentse maga számára a kívánt operátort, akivel mindenképp játszani szeretnének. Így talán több játékidő jutna Echo, Mira vagy Maverick számára a profi meccsekben. Az ötlet aztán szárnyra kapott a közösségen belül is és egyre népszerűbbé vált, volt aki már át is dolgozta kicsit és a két Protect-et előre vette:

  • Protect A
  • Protect B
  • Ban A
  • Ban B
  • Ban A
  • Ban B

A profikból aztán további frusztráció is előjött, ugyanis a pick/ban rendszer mellett még egy fontos opciót is eltávolítanának. Megszabadulnának ugyanis a 6. picktől. A G2 menedzsere annyit mondott, hogy Interro variációja működhet, de akkor a 6. picket is ki kellene venni a játékból.

Talán ráférne egy frissítés az R6S ezen részére is, viszont egyelőre nincs hír, hogy a Ubisoft változásokat akar-e eszközölni ilyen téren. Hamarosan megrendezik a Six Invitational 2020-at és hátha valami hasonló örömhírrel is előáll a kiadó, addig pedig marad a koncepció és az ötletelés mivel lehetne feldobni a Rankedet és profi meccseket.

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Hirdetés
3 db hozzászólás
  • Chutbert 7 hónapja
    Ha meg lehet vedeni mi ertelme a pick/ban rendszernek? A masik, ha egy operator sokat van tiltva nyilvan annak oka van. Pl. egy Jackal azert van tiltva, mert konkretan nincs counterje. 6th pickrol nehez nyiltakozni, atlagos jatekoskent, de biztos van oka amiert "frusztralo".
    0 0 Válasz
    • TZeus 7 hónapja Chutbert
      egyreszt fontos, hogy idonkent egy-egy rendszer megvaltozzon, kell a verfrissites, mert unalmas lesz egy ido utan, meg a sportoknal is vannak kisebb-nagyobb modositasok, mert nem lehet mindent ugy hagyni. masreszt szerintem ez kelloen erdekesse tenne a dolgokat, lehetne elotte is bannolni, de utana bevedhetnel operatort a csapatodnak, es meg utana is bannolhatsz, meg taktikusabb lenne ez a resze, nem csak alapbol kattintananak a legtobbet tiltott operatorokra (jo most ezt leegyszerusitettem azert:D)
      0 0 Válasz
      • Chutbert 7 hónapja TZeus
        Ertelek, de ezek az operatorok magasabb szinteken nem veletlen vannak banolva (irtam is peldat alacsonyabb ELOban, de magasabb szinteken is megvannak a "fix" banok) ergo a fejlesztok dolga lenne ezeket az operatorokat nerfelni/fixalni, hogy ne legyen tul erosek vagy gyengek(mennyi operator van, amit nem vagy alig hasznalnak). Ugy Yokai, de legalabb counterelheto. Nekem nem tetszik az otlet, inkabb a normalis jatekegyensulyban hiszek, mert a Ban ertelme pont az, hogy az ellen NEM akarsz jatszani. Akar taktikai, akar szemelyes erintettseg miatt. Pl. nekem kifejezetten tetszik, az a gondolat, amit az UBISOFT kommunikal egy ideje, hogy a ultilityket akarjak frissiteni/valtoztatni (mini thermite charge pl.) boven boritana a metat, ha jol van atgondolva.
        0 0 Válasz
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés