Ez a hétvége minden bizonnyal emlékezetes marad, és nem csak az SSG fenomenális NiP elleni fordítása miatt, de a rengeteg újítás is sokat jelent a rajongóknak.
Minden idők egyik legelképesztőbb döntőjét játszotta egymással a Spacestation és a Ninjas in Pyjamas. Előbbi a felsőági döntőben 1:1-es állást követően 4:0-ás hátrányból állt fel és fordított, majd jutott a fináléba, utóbbi pedig még az első körös vereséget követően pottyant az alsó-ágra, és onnan verekedte magát végig - revansot véve közben a Team SoloMiden.
A nagy döntőben aztán a Spacestation alapból 1:0-ás előnyből indult a felső-ági teljesítménye miatt, viszont a NiP óriási lendületével nem tudtak mit kezdeni. Villa-n és Border-en taroltak a brazil pizsamás nindzsák, 7:2 után 7:3-mal megfordították az állást, de Club House-on is zsinórban négy kört nyertek védőként. Karnyújtásnyira voltak a tornagyőzelemtől. Itt aztán valami megváltozott, mert minden elkezdett működni az SSG-nél, Fultz és Rampy párosa nagyon beindult - ketten együtt 66 kill-t szereztek az 4 meccs alatt -, de Canadian meg a többiek is remekeltek. Club House-on képesek voltak újra fordítani, és 7:5-re nyertek. Az utolsó felvonásban defenderként kezdve 4:2-re elhozták az első félidőt, utána pedig ellentmondást nem tűrően őrölték fel a NiP védelmét. Az Invitational történetében - ez volt a 4. verseny PC-n - Canadian a negyedik játékos (Goga, Fabian és Pengu után), aki másodszor is képes volt megnyerni a legrangosabb R6 versenyt. Bosco ugyanezt elmondhatja magáról, igaz ő az első Six Invitational versenyét Xbox konzolon hozta össze az Elevate együttesével.
A következő szezont átalakítja a Ubisoft, és a tervek szerint 2 Major lesz a Pro League S11 Final - amely Brazíliában, Sao Paoloban lesz - után, amit egy utolsó kvalifikáció zár le, mielőtt a csapatok nekivághatnak a Six Invitational 2021-nek. A folytatásra négy nagy régiót határoztak meg: Észak-Amerika, Latin-Amerika, Európa, valamint Ázsia & Csendes-óceán térsége. Ezen belül küzdhetnek a csapatok, összességében azonban két Invitational között egy 9 hónapos versenyszezon, valamint két hónapos pihenő és felkészülési időszak áll rendelkezésére a résztvevőknek:
2021-re még tovább bővül a naptár:
A csapatok az esztendőben megrendezett tornák során pontokat gyűjthetnek majd, és ez alapján alakul ki a legjobb 16 sorrendje, akiket meghívnak a következő Six Invitational világbajnokságra. Ettől függetlenül növekszik a mezőny létszáma, ugyanis a vb előtt még tartanak négy selejtezőt, aminek a győztesei szintén részesei lesznek az SI2021-nek.
Az e-sport vonal tehát alaposan átalakul és magasabb fokozatra kapcsol a Ubisoft, de térjünk át a Year 5 legnagyobb újdonságaira, mert bizony abból is van egy kosárra való. Kezdjük gyorsan a két új operátorral: Oryx és Iana csatlakozik a kommandósokhoz. Az Operation Void Edge két karaktere érdekes újításokkal dobhatják fel a játékmenetet.
Oryxnak két képessége is lesz. Az egyik, hogy képes a soft falakat áttörni a testi erejével, viszont minden egyes ilyen charge 10 életerőpontjába kerül. A másik, hogy fel tud mászni egy kilőtt csapóajtón (hatch). A felszerelése:
Iana inkább a megtévesztéssel igyekszik likvidálni az ellenfeleit a testi ereje helyett. Saját magából készít hologramot, amit egy rövid ideig irányíthat és felderítheti a terepet, bár ezt egy lövéssel az ellenfél megsemmisítheti. Lőni ezen keresztül nem tud, valamint a mozgatása alatt a fő karakter sebezhető mozdulatlansága miatt. A felszerelése:
Némi gameplay és vizuális magyarázat a két új szivárványoshoz:
A további új tartalomról a következő oldalon olvashattok!
Gameplay
Érkezik a pálya tiltás, amivel már a játékon belül is kiválaszthatjuk a meccsek előtt, hogy melyiken akarunk játszani vagy éppen elkerülni az előttünk álló küzdelemben.
A régóta várt replay rendszer is bekerül végre, ami lehetővé teszi majd a tetszetős visszajátszások létrehozását, illetve kielemezhetőek lesznek a különböző helyzetek több szempontból is.
További újításokat is terveznek, íme a roadmap és a tudnivalók:
- S2 Op: Dél-Afrikai és Norvégiai
House Rework
- S3 OP: Nighthaventől jön (Titkosított)
Skyscraper Rework
- S4 OP: Thaiföldi
Chalet Rework
- Minden szezonban lesz Battle Pass és egy extra esemény (event)
- Megújul a pingrendszer, amolyan 2.0-ának keresztelhető: lehet majd jelöni például csapdákat, kamerákat, defusert stb.
- A törésrendszert is átalakítják, így például a barikádok szétütése nem gátolja majd a ki- vagy belátást
- Új eszközöket is bemutattak:
- Támadó oldal: Mini Hard-breach Charge (kevésbé lehet vele nagyot robbantani, így néhány operátor különleges eszköze még mindig jobb megoldás)
- Védő oldal: egy új detektort is kiválaszthatunk (hangot ad, ha valaki elmegy mellette)
- Új játékos visszajelző rendszer (Reputation):
- 0-1 Negatív / 2 Semleges / 3-4 Jó
- Kapunk még egy új Árkád módot: Golden Gun
- Finomítják az Armor és Speed közötti egyensúlyt, a fejlesztők szerint ugyanis jelenleg a sebesség többet ér
Pálya rework nélkül nem lenne teljes a csomag, így a Y5S1-ben Oregonra esett a választásuk. Íme a megújult helyszín:
A régóta megszellőztetett Lord Tachanka is végre kapott egy kis szeretet, és alaposan megváltoztatták az orosz operátort. Először is a telepíthető gépágyúját elvették, jobban mondva a kezébe adták, így ezzel futkározva apríthatunk. Másodszor kapott egy gránátvetőt, amivel tüzet gyújthatunk tetszőleges pontokban. Érdekes tulajdonsággal rendelkezik, mivel a kilőtt gránátok továbbpattannak a falról:
Az Elit skinek sora tovább bővül, most Ash - ő Tomb Raiderbe vágja magát - és Caveira kapott új ruházatot meg szettet:
És ha még mindig bírjátok szusszal, akkor a 2021-es roadmap felfedésével azt is megtudtuk, hogy jövőre már csak 4 operátor érkezik, de alaposabban bele-belenyúlnak majd a játékmenetbe:
Egyelőre pontos dátumot nem jelöltek meg, hogy mikor érkezik ez a rengeteg tartalom, de alighanem ebben a hónapban, illetve márciusban már egyes elemeit, ha más nem a teszt szerveren ki lehet majd próbálni.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!