Twitteren is kérdezhetjük a Valve fejlesztőit, de miért kell mindent fogóval kihúzni belőlük?
Még ha sok kritika is éri a Valve-t, azért a háttérben folyamatosan azon dolgoznak, hogy jobbá tegyék a felhasználói élményt és kiszűrjék a negatív figurákat a játékaikból. Emiatt jött létre a VACnet és a Trust Factor is. Előbbi hajaz egy folyamatosan tanuló mesterséges intelligenciára, mely elemzi a csalók mozgását. A Trust Factor már egy érdekesebb kérdés, a Valve itt úgy fogalmaz (kissé ködösen), hogy a játékosok viselkedését nézi, amin úgy lehet javítani, ha pozitívabb hozzáállást tanúsítasz. A cég egyik programozóját kérdezték Twitteren, mi a helyzet ezekkel a védelmi vonalakkal, hiszen régen hallottunk róluk.
We are still working on vacnet and Trust. We are aware there have been some negative experiences with Trust lately and are working on identifying and fixing the issue.
— John McDonald (@basisspace) February 18, 2020
"Folyamatosan dolgozunk a VACneten és a Trust Factoron is. Tudjuk, hogy az utóbbival vannak problémáitok jelenleg, ezért azon dolgozunk, hogy ezt megtaláljuk és kijavítsuk a hibát!"
Amire utalt McDonald az egy tavaly novemberben jelentkezett probléma, miszerint valahogy lenullázódtak a játékosok Trust Factor pontjait, ami azzal járt, hogy több csalóval kellett szembesülnie a játékosoknak, mint amennyit érdemeltek volna.
A lényeg, hogy dolgoznak a programozók, de azért az is fontos lenne, hogy időről időre kommunikáljanak erről, esetleg publikáljanak részeredményeket is. Jó példa a Respawn és az EA Games battle royale játéka, az Apex Legends a fejlesztéseinek publikus státusza, így a játékosok mindig tudják, hogy éppen min ügyködnek a fejlesztők és hogy hol tart a munkamenet.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!