Ela nerf csomagot kapott, de sokan nem értenek vele egyet!

Ela nerf csomagot kapott, de sokan nem értenek vele egyet!

Első ránézésre nem túl durva módosítások, mégis úgy tűnik mellényúltak a fejlesztők ezekkel az ötletekkel.

A védők egyik közkedvelt operátora, Elżbieta "Ela" Bosak a legutóbbi kisebb frissítésben jó néhány gyengítésen esett át. Elsőként a teszt szerveren érhetőek el ezek a módosítások és szokás szerint még nem szabad véglegesnek tekinteni őket. A Ubisoft közösségi menedzsere azt is megosztotta Redditen, hogy miért döntöttek végül a nerfek mellett:

A 4.3-as patch után Ela:

  • K/D aránya plusz 14.5%-ot nőtt konzolon és plusz 10%-ot PC-n
  • K/R (körönkénti killek) aránya plusz 10%-ot nőtt konzolon és plus 9%-ot PC-n

Emiatt a következő gyengítéseket hajtották végre:

  • Redukálták a Scorpion Evo3 visszarúgását az első 11 töltény kilövése esetén
  • Sorozatlövés után kicsit több időbe telik, míg a fegyver visszaáll alaphelyzetbe
  • Tüzelés közben hamarabb elkezd húzni oldalirányba
  • Összességében egy kicsit nőtt a visszarúgása és a szórása

Vizuálisan nagyjából erre kell gondolni:

Sokan a különleges eszközét tartják túl erősnek és nem a fegyverét. Ehelyett a Ubisoft megint az utóbbihoz nyúlt és nem biztos, hogy a helyes mértékkel tette mindezt. Többen is megosztották véleményüket és egyöntetűen állítják, nem ilyen módon kellett volna "rendbe" rakniuk. Mindenesetre ez még változhat, de sok reményt nem feltétlenül érdemes hozzáfűzni. 

Rajta kívül néhány bugot is sikerült végre javítani:

  • Időnként hiányzott a drón hangja, ez most már - ha minden igaz - nem fordul elő.
  • A "Keep Playing as a Team" gomb nem mindig funkcionált megfelelően.
  • Jó néhány kozmetikai cucc hibáját fixálták.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Te egyetértesz a módosításokkal?

  • 15 %
  • 85 %

Közvetítések