Majd féltucat előadóval érkezik a következő Budapest Esport MeetUp

Majd féltucat előadóval érkezik a következő Budapest Esport MeetUp

Pszichológia, versenyfelületek és inkubátorprogramok lesznek a márciusi találkozó főtémái, összesen 5 hazai szakembertől tájékozódhatunk róluk.

Idén márciusban újabb szakmai program vár minden e-sport után érdeklődő személyt, a 17. Budapest Esport MeetUpon ismét a szakma olyan szegmenseibe kaphat betekintést minden kilátogató, amivel azért nem találkozhatnak minden nap.

Mi az az Esport MeetUp?

Ez a meetup sorozat egy olyan program, ahol az e-sport berkeiben, vagy ahhoz közel tevékenykedő szakemberek egy előadás keretén belül bepillantást adnak a munkájukba, a végén pedig egy moderált beszélgetés során kérdezni is lehet tőlük. A Budapest Esport MeetUp azonban nem egy szimpla előadássorozat, olyan fontos beszélgetéseknek adott már helyet, mint edukáció és érdekvédelem az e-sportban, a szerencsejáték és az e-sport kapcsolata, az e-sport újságírók felelőssége, vagy az e-sport jogi helyzete. Valamint a Budapest Esport Meetupon vettek részt először egy közös kerekasztalbeszélgetésen politikusok és az ipar hazai szakértői.

Az e-sport minél nagyobbra nő, annál nagyobb szükség van új iparágak becsatlakozására is, például a legnagyobb csapatok már foglalkoztatnak sportpszichológusokat, akik a játékosok mentális egészségéről gondoskodnak. Segítenek leküzdeni a motivációs zavarokat, átlendülni a holtpontokon, meggátolni a kiégést, és ez csak néhány az ő feladataik közül.

Ugyanígy érdemes szót ejteni az olyan vállalatokról, akik rendelkeznek valamilyen támogatói programmal, netán kifejezetten az a fő profiljuk, hogy a remek ötlettel, de sovány tőkével rendelkező vállalkozókat segítsék. Ahogy felnő az a fiatal generáció, akik számára az e-sport egy potenciális üzletág, egyre nagyobb igény mutatkozik arra, hogy az e-sport területe felé is nyissanak az ilyen mentorcégek.

Végül pedig ott vannak a versenyszervező felületek, amik kulcsfontosságú szerepet töltenek be az amatőr és fél-profi e-sport versenyek életében, nagyban megkönnyítik a nevezést, a lebonyolítást és az adminisztrációt. Ezen témákban hallgathatunk majd meg több előadást is a március 13-án esedékes meetupon 18:30 és 22:30 között. Az előadók a következő szakemberek:

Kovács Kristóf - pszichológus

"Kovács Kristóf okleveles pszichológus. Az ELTE klinikai- és egészségpszichológiai mesterszakán végzett, jelenleg a Testnevelési Egyetem sportpszichológus szakirányú továbbképzésének hallgatója. Pszichológusi hivatása mellett aktívan dolgozik egy labdarúgó egyesületnél projektfelelősként, illetve óvodás és alsó tagozatos gyerekek edzőjeként. Hosszú távon szeretné ötvözni ezt a kétfajta tudást a magyar sport támogatása és folyamatos fejlődésének biztosítása végett."

Szőke Ákos - szoftverfejlesztő

"A meetup egyik témája az e-sport verseny felületek fejlesztése. Örömmel köszöntjük az előadóink között Szőke Ákos-t, a Warmauz szoftverfejlesztőjét.

"Gyerekkorom óta érdekel, minden ami informatika, programozás, grafika, elektronika. 13 éves korom óta játszom. Szerveztem több saját LAN partit és részt vettem budapesti counter-strike verseny lebonyolításában is. Mindig is érdekelt mind a szervezés, mind a játék. Programozó szakmai tudásom kihívásaként vágtam bele egy online e-sport verseny platform fejlesztésébe."

Árkosi Adrián - Esports Horizon

"Árkosi Adrián már több mint négy éve foglalkozik az e-sporton belüli gazdasági lehetőségekkel.Többedmagával akkor hívta fel magára figyelmet, amikor a Microsoft Image Cup magyar döntőjén elnyerték az innováció kategória első helyét. majd a Telenor is kiválasztotta őket azon startupok közé, akiket anyagilag is támogattak a vállalkozásuk sikerre vitelében.

Most a K&H Startit inkubátor programja ad helyet, az azóta verseny felületté formálódott eSports Horizon-nak, amely a K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság Hearthstone versenysorozatának is otthont ad.

Vajon, a nemzetközi nagy versenyplatformokkal hogyan tudja felvenni a versenyt, egy hazai fejlesztésű oldal? Erről beszélgetünk Árkosi Adriánnal március 13-án. Tartsatok velünk."

Dede György - Start it K&H

"A Start it @K&H egy startup vállalkozásokat támogató inkubátorprogram, melyet a K&H Csoport működtet. A belga Start it @KBC mintájára létrejött közösségi tér és vállalkozásösztönzési program célja a magyar vállalkozói szféra támogatása, erősítése és fellendítése, melyet – a mai magyar piacon elérhető inkubátorokkal szemben – társadalmi felelősségvállalási (CSR) alapokra helyezve ingyen nyújt. 

A program működéséről, és az e-sporttal való kapcsolatukról, és az e-sportban lévő lehetőségekről fog nekünk a Start it @K&H képviseletében Dede György előadást tartani!"

Nagy István - sportpszichológus

"István pszichológus, sport szakpszichológus, szervezetfejlesztési és HR tanácsadó és tréner."

"Sportolóknak, előadóművészeknek és vállalati szakembereknek segítek az optimális teljesítmény és a mentális egészség elérésében. Pszichológusi és angol szakfordítói képzettségemet 2004-ben szereztem meg a Debreceni Egyetemen, majd 2017-ben a Testnevelési Egyetemen sport szakpszichológus végzettséget szereztem. 3 éve dolgozom, mint sportpszichológus. Magánrendelésemen utánpótlás, hobbi és profi sportolóknak, szüleiknek, edzőiknek, előadóművészeknek kívánok segíteni a tevékenységükhöz kapcsolódó elakadásaik feloldásában, illetve céljaik megvalósításában.

15 éves nagyvállalati HR-es tapasztalattal rendelkezem. Szervezetfejlesztési és HR tanácsadóként a kedvenc területeim a folyamatok és az együttműködés fejlesztése, a munkavállalók megtartása és a változások menedzselése."

István, a K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság felkészítő napján tartott előadást a csapatoknak, játékosoknak a mentális felkészülés fontosságáról."

A 17. Budapest Esport MeetUpról minden további fontos információt megtudhattok a hozzátartozó eseményoldalon. A részvétel teljesen ingyenes!

OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



E-sport életmód - Ismét megrendezik a HUNESZ e-sport konferenciáját - Jön az ESTB!

A második önálló konferencia célja többek között az e-sportban lévő karrier lehetőségek bemutatása, a hazai és nemzetközi e-sport közösségben folyó tudományos jellegű diskurzus élénkítése, nagy hangsúlyt fektetve az e-sport gazdasági-társadalmi hatásaira, azok előnyeire.