A tesztszerveren látott módosítások nagyrész maradt és még néhány bugot is sikerült javítania a Ubisoftnak.
Korábban már kicsit részletesebben beszámoltak a fejlesztők a várható változtatásokról, és mutattak néhány grafikont is, hogy lássák a játékosok miért történt mindaz, ami kikerekítette a közösség nagy részének a pupilláit. Néhány operátor ugyanis eléggé megváltozott, legalábbis az eddigiekhez képest mindenképp átalakul némileg a játékstílusuk.
Kezdjük ott, hogy a fejlesztők úgy látták jónak, ha a playlisthez most nem nyúlnak, így az elmondások szerint csak ezt csak a Y5S2-ben babrálják meg, addig ugyanez lesz, mint eddig. Továbbá kötötték az ebet a karóhoz, ezért a korábban meghatározott változtatásokat egy az egyben átemelik a teszt szerverről az élesre. A patch megjelenésének napján még a K&H MNEB-en szereplő játékosok közül is kifejtették jó néhányan a véleményüket a látottak alapján, ezt feljebb a cikkben olvashatjátok. Viszont most idézzük fel, hogy miről is van szó, ami kicsit kiborította a közösséget:
BUCK
- Frag gránát helyett Claymore-t kapott
- Skeleton Key: most már 5+1 töltény van egy tárban, és összesen 25+1 van nála
CAVEIRA
- Kapott egy Razor Holographic Sight opciót az M12-höz
JAGER
- Mostantól: 2-speed/2-armor operátor
A legjobb hír, kivéve ha az olvasott infok alapján nem vagy elragadtatva, hogy április 21-étől élesben is így működik a játék.
Y5S1.2 Maintenance
— Rainbow Six Siege (@Rainbow6Game) April 21, 2020
The Y5S1.2 patch will be deployed today, 21st April
Platform: PC
Time: 09:00 EDT / 13:00 UTC
Estimated Downtime: 20 minutes
The date for console will be announced soon.
The patch notes will be shared at the start of the maintenance. pic.twitter.com/TxTE103lnH
MOZZIE
- Elvették tőle a Super Shorty másodlagos fegyvert
YING
- Candela száma: 3 -> 4
- Claymore helyett Smoke gránátot kap
- T-95 LSW sebzése nőtt: 43 -> 46
GOYO
- Három pajzs helyett már csak kettőt kap
TCSG12 (Kaid, Goyo)
- Jár hozzá egy plusz tár
- Sebzése csökkent: 84 -> 55
Emellett egy kisebb adag bugfix is érkezett:
- A barikádokat több probléma is sújtotta, például, hogy az elpusztításuk után nem tűnik el rendesen minden játékosnál, ezt elméleletileg javították.
- Ha minden igaz, akkor sikerült a - Lighting - fény problémát is helyrehozniuk Consulate-on.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!