Nem tartalmaz sok mindent ez a frissítés sem, de a sorokat olvasva rögtön feltűnik, hogy a játékmechanika bizony jócskán megváltozik.
Az előző, mondhatni nagyobb, hősöket is érintő update a megszokott módon terelgette tovább a Dota 2 útját. A mostani frissítés viszont bár nem nagy, annál érdekesebb és fontosabb módosításokat hoz magával. Kezdjük ott, hogy a tornyokat eléggé megerősítik. Folytassuk azzal, hogy a deny mechanika egy csöppet megváltozik, a Talentek összességében nem kicsit gyengülnek, illetve a megbízható aranykészlet sem lesz már ugyanaz.
Miként működik a gold a játékban?
Először is az alapok: tárgyakat vehetsz érte vagy visszavásárolhatod a hősödet. Aranyat ellenfelek, creepek és épületek elpusztításával szerezhetsz. Ez eddig tiszta, viszont a tarsolyunkban lévő pénz két részre osztható. Megbízható (reliable) és megbízhatatlan (unreliable) verzióra. Az új finomhangolásnak köszönhetően az első kategóriába már csak a passzív (a percenként kapott bizonyos összeg) bevétel tartozik. Ezt nem veszíthetjük el semmilyen esetben sem. A megbízhatatlan aranyból viszont bukhatunk. Íme az elosztás különböző eseteknél:
- Halál esetén ebből vesz el a játék
- Tárgyak vásárlásánál először a megbízhatatlan aranyból, majd a megbízhatóból költünk
- A Buyback először a megbízható készletből vesz el aranyat
Emellett nézzük a frissítés tartalmát:
ÁLTALÁNOS
- A Deny nem ad már aranyat
- Deny: az ellenfélnek 40% helyett 50% XP-t biztosít
- A Melee Creep alap fejpénze 5-tel nőtt
- A Neutral Creepek értéke 10 százalékkal nőtt (ennyivel több aranyat adnak)
- Minden Talent 20 százalékkal gyengébb lett (nem érinti a ki és bekapcsolható képességeket, és azokat az upgradeket, ahol nincs szám szerinti érték)
- A Tier 1 toronynak +1, míg a Tier2/3/4 tornyoknak +3 regenje van
- A 9/10/11/12/13 szint eléréséhez ezen túl több XP kell: 780/810/840/870/900 helyett 890/930/970/1010/1050
- Mostantól már csak a passzív bevétel minősül megbízható aranynak
- AoE aranybevétel megnőtt a csatákban: 45 + 0.027*NW to 45 + 0.033*NW
- A Neutral itemek előfordulási ideje megváltozott Tier 1 és Tier 4 között: 7/15/25/40 perc helyett 7/17/27/37 percnél jelennek meg először
- Tier 2 - és minden további torony: 500-al több életerejük és 25-tel több sebzésük van
TÁRGYAK
- Időtartam: 8 helyett 10 másodpercig tart (ugyanannyit gyógyít)
- Az ára 400 gold helyett 450
- Az ára 430 gold helyett 450
- A recept ára 175 gold helyett 200
- Mostantól kell hozzá egy 200 goldba kerülő recept
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!