Hamarosan mászhatjuk a ranglétrát, masszív frissítés érkezett - VALORANT 0.49 patch

Hamarosan mászhatjuk a ranglétrát, masszív frissítés érkezett - VALORANT 0.49 patch

A tényleges rankedozásra még kicsit várni kell, amíg élesedik, az új balance változások viszont addig is tesztelhetőek a sima módban.

A Riot Games kidobta a VALORANT legújab, 0.49-es frissítését, amely kifejezetten tartalmasra sikerült, egy-két balance változtatást, a kompetitív módot és rengeteg kényelmi változtatást, hibajavítást hozott el a közösségnek. Nézzük is meg, hogy mi volt benne pontosabban!

Gameplay és Balance

Omen

  • Omen mostantól azonnal sebezhetővé válik, és már nem tűnik feketének miután elhagyta az árnyék formáját a From the Shadows képességénél
  • A From the Shadows figyelmeztető hangjának hatóköre 2250-re csökkent

Sage

  • Sage fala, a Barrier Orb mostantól csak akkor jelenik meg, ha az a talajon áll, még akkor is, ha csak két falrészre van lehetőség
  • A Barrier Orb többet nem tehető rá a pálya különféle elemeinek apró széleire, csakis talajra, vagy ládákra helyezhető rá

Karakter frissítések

  • Omen új vizuálokat kapott
  • Breach új vizuálokat kapott

Térkép frissítések

  • Havenön a két szárnyú ajtó teteje takaró elemeket kapott annak érdekében, hogy a Sage játékosok a Barrier Orb használatával ne tudjanak kinézni az ajtó és az ajtófélfa között található résen
  • Javították a hibát Cypher kamerája és Have A Main részén lévő dobozok között
  • Számos exploitot javítottak Havenön, Bindon és Spliten
  • Változott a Radianite ládák színe, hogy általánosságban egységesebb legyen a megjelenésük

Kompetitív frissítés

  • A Competitive módot és a ranked matchmakinget hozzáadták a játékhoz, a közeljövőben elérhetővé válik

Hozzáadtak néhány új funkciót az observer módhoz.

HUD & UI

Játékon belül

  • Új sebzés irány indikátor érkezett
  • Új alacsony HP és lőszer jelzés érkezett
  • Eltávolították a karakter portrékat a minimapról
  • A beszédaktivitás mostantól a társak feje felett jelenik meg
  • Színessé tették a társak feje fölött megjelenő Spike ikonját, hogy könnyebben megtalálhassuk, ki viszi a bombát
  • A pingek mostantól elhalványulnak, ha egy játékos rájuk néz

Játékon kívül

  • Áthelyezték és átnevezték a meccskeresés gombot, mostantól Startként a Play panelen találhatjuk meg
  • A Practice gomb is a Play panelre került
  • A mérkőzések záróképén elhelyeztek egy Play Again gombot
  • A fő navigációs gombok mostantól könnyebben kattinthatóak
  • Hozzáadtak egy funkciót, amivel a játékos helyzete a kezdőpontokon mindig a térkép alján fog megjelenni
  • Minden térkép esetében úgy állították be, hogy a rögzített térképnél a támadók alulra, a védekezők pedig felülre kerülnek
  • A görgetés könnyebbé és gyorsabbá vált a social panelen
  • A célkereszt előnézetét kisebbre vették, hogy több hely legyen az állító gomboknak

Quality of life módosítások

  • Most már kiléphetünk a Custom Game-ből a "Leave match" gomb megnyomásával, az "Exit client", Alt+F4 kombinációkkal viszont továbbra is visszacsatlakozhatunk a meccsbe
  • Frissítettek a hangeffektek távolság jelző hatásán is, most már minden hangot a forrás távolságának arányában hallhatunk
  • A mérkőzéseket, vagy karakterválasztást elhagyó játékosok mostantól büntetésben részesülnek
  • A shotgunok célkeresztje is bekerült a célkereszt szerkesztő felületre

Végül pedig jó pár hibát javítottak, többek között Phoenix Run it Back képességének egy teleportációs problémáját, valamint Viper Toxic Screen, és Cypher Cyber Cage képessége is most már összhangban van az eredeti tervekkel. Az összes javított hiba listáját megtekinthetitek itt.

OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!