A karakterek feje a rendszer szerint akkora, mint egy jól megtermett tök, egyes esetekben pedig van, hogy így sem adja be a találatot.
Az FPS játékokban az egyik legfontosabb dolog, hogy képesek legyünk fejlövést leadni, fejre ugyanis általában dupla akkorát sebezhetünk ugyanazzal a golyóval, de akkár ennél nagyobb is lehet a szorzó. Természetesen ez a VALORANTban sincs másképp, egy jól irányzott fejlövés körfordító is lehet, ám egyelőre a szükségesnél is könnyebb meglőni azt a teli találatot. Néhány nappal ezelőtt két játékos remek videóval szemléltette, hogy miről is van szó.
Wondering why you get 1 tapped all game? Take a look... Hit box is MASSIVE from r/VALORANT
Jól látható, hogy a karakterek vállánál, lapockájánál is beadja már a játék a fejlövést, ami bizony drasztikusan megkönnyíti a találatot. A biztonság kedvéért mi is leteszteltük egy másik karakteren, az eredmény nem változott.
Képen is szemléltetve, a pisztoly csövének magasságában már fejlövést regisztrál a játék.
A nagy hitboxok viszont egy dolog, egy másik, ismert hiba részeként a karakterek néha nem kapják meg a fejlövést, ez pedig elég kellemetlen szituációkat is szülhet.
Was that not a head shot??? from r/VALORANT
Ez utóbbin a Riot Games már dolgozik, minden ezzel kapcsolatos posztnál jelezték már, hogy a javítás úton van. A nagy hitboxok problémája egyelőre nyitott, persze az is benne van a pakliban, hogy direkt hagyták első körben ekkorára, hogy a játékosoknak több sikerélménye legyen ezen a téren, és később visszahúzzák a méreteket.
A 0.49-es frissítésben is számos hibát javított a Riot Games, valamint a peekers advantage-dzsen is megpróbáltak finomítani, így továbbra is azt lehet mondani, hogy csak időt kell adni a fejlesztők arra, hogy a tesztidőszaknak számító closed bétában minden hibát helyre kupáljanak, illetve finomítsanak a játékon.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!