Ennek negyedét pedig a játékosok találták meg. Érdekes statisztikákat osztott meg a Riot Games.
Tegnap este a VALORANT szerverek leálltak, most június 2-ig mindenkinek más elfoglaltságot kell találnia, utána viszont ismét indul a móka. A leállást követően a Riot Games megosztott néhány érdekes statisztikát, amely a játék fejlesztési részleteire vonatkozik, és részben a közönségnek is nagy szerepe volt benne.
- 383 olyan bugot javítottak, amit a közösség jelzett
- 17 adatközpontot állítottak fel világszerte
- 2409 alkalommal történt valamilyen szerverhiba
- Összesen 1254 bugot javítottak
- 6 frissítést adtak ki
- 7786 olyan fiókot kaptak el, amit hardver bannos gépről (tehát már egyszer kibannolt játékos PC-jéről) hoztak létre
A fenti értékek közül a legfontosabbak egyértelműen a javított bugok száma, az elkapott, visszalopózni próbáló csalók száma és a 17 adatközpont léte. Ezek mind hozzájárulnak a játék általános stabilitásához, a jövőben pedig további adatközpontokra lehet majd számítani olyan régiókban, mint Vietnam, India és a Közel-Kelet.
Ti mit pörgettek addig, amíg a játék újra játszható lesz?
OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!