Sage egy újabb nerfet, a Spike Rush pedig új gömböket kapott a VALORANT 1.01-es frissítésében

Sage egy újabb nerfet, a Spike Rush pedig új gömböket kapott a VALORANT 1.01-es frissítésében

A Riot Games még mindig erősnek érzi a játék elsődleges healerét.

Egy hét telt el a VALORANT megjelenése óta, a Riot Games pedig máris kiadott egy újabb frissítést a játékhoz. Természetesen ez most nem olyan volumenű, de mindenképp vannak benne érdekes dolgok, a Spike Rush új gömbjei például elég erősnek tűnnek így leírva. Nézzük is meg, hogy mit hozott az 1.01-es frissítés.

Játékmenet és egyensúly

Sage

  • A Barrier Orb cast távolságát 20 méterről 10 méterre csökkentették

Térkép frissítések

Ascent

  • Több pontot is javítottak, ahol a fegyverek kieshettek a pályáról, illetve olyan falakat is át lehetett lőni, amiket nem kellett volna

Minden térkép

  • Frissítették egyes pályarészek neveit a könnyebb használat érdekében

Spike Rush frissítés

  • Minden meccs 5 véletlenszerű Orbot tartalmaz mostantól
    • A Full Ultimate Orb mindig közte lesz
    • A maradék 4 a 7 Orb kategória közül kerül ki

Új Orb típusok

  • Health Orb - Csapat szinten gyógyít azonnal
    • 20 másodperc időtartam
    • 12 HP/másodpercet, vagyis 3 HP/tick sebességgel tölt
  • Deception Orb - Paranoia hatást tesz az enemy-re 3 másodperccel az Orb felvétele után
    • 10 másodpercig tartó debuff
    • A látást erősen korlátozza
    • Hamis lépés és fegyverhangok jelennek meg a játékosoknak
    • A minimap eltűnik
  • Golden Gun - Egy arany fegyvert garantál az aktiválójának
    • Egy lövés, egy találat, egy kill
    • Tökéletes pontosság folyamatosan
    • Kés sebességgel lehet futni
    • Egyetlen töltény van csak a tárban, 2 tartalékban
    • Egy ellenfél megölésével plusz egy golyót kapunk

Ezenfelül új HUD-ok mutatják be a mérkőzésen, az aktuális fegyvert és a potenciális orbok típusát, az orbok felvételéért pedig 1 ultimate pontot kapnak a játékosok.

Teljesítménybeli frissítések

A Riot ezúttal a harc közbeni teljesítménynövelésre, valamint az általános teljesítménynövelésre koncentrált az erősebb gépek esetében. Az 1.01-es frissítés után a játék sokkal simábban kell működjön, a skinek betöltése akadás nélkül kell menjen, illetve egyes HUD elemek felbukkanása sem szabad, hogy gondot okozzon többet. Azok a játékosok, akik gépe megfelel a követelményeknek, a Graphics Quality menüben találhatnak egy új renderelési beállítást, amit ki-be kapcsolhatnak.

Néhány Quality of Life frissítés is érkezett, példáéul a gyakorló mód frissített karakterválasztót kapott, illetve a küldetéseket a mérkőzések végén a típus és a teljesítés függvényében rendszereznek. Bugfixekből sincs hiány majdnem két tucat érkezett belőlük, javították például azt hibát Reyna vakításánál, ami miatt más ügynökök füstjei látszódtak a képesség hatása alatt, az ezek előtt álló Reyna körvonalai pedig kivehetőek voltak. A teljes listát megtekinthetitek itt.

Mit gondoltok a frissítés tartalmáról?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések