12 ponton változtak a VALORANT térképei, illetve pár karakter is módosult az 1.02-es frissítésben

12 ponton változtak a VALORANT térképei, illetve pár karakter is módosult az 1.02-es frissítésben

A Riot Games újabb finomhangolásokat hozott a játékosok számára, előkészítették a minőségi ranked meccseknek a terepet.

A VALORANT projekt egyik vezetője már múlthéten belengette, hogy az 1.02-es frissítéssel visszatér a ranked a játékba, arról viszont nem nagyon volt információ, hogy milyen egyéb dolgok változnak még a VALORANT világában. Nos, igazán masszív update-et kaptunk, változott pár hős, de ami ennél is fontosabb, hogy a 4 pálya összesen 12 helyen módosult, megkönnyítve ezzel a sarkok ellenőrzését. Jöjjenek is a részletek!

Összefoglaló kép

Ügynök frissítések

Viper

  • A Toxic Screen most már átlőhető a falakon
  • A Snake Bite-tal megsebzett karakter a fragile nevű debuffot kapja meg egy rövid időre, ami miatt dupla mértékű sebzést szenved el
  • A Poison Orb aktiválási ideje 5 mp-ről 6-ra nőtt

Jett

  • A Blade Storm kései resetelődnek akkor is, ha Phoenixet az ultijának időtartama alatt iktatjuk ki

Reyna

  • Egy Soul Orb megjelenik akkor is, ha Phoenixet az ultijának időtartama alatt iktatjuk ki

Cypher

  • Javítottak egy hibát, ami miatt a Spycam blokkolta a defuset
  • Javítottak egy hibát, ami miatt a játékosok a Cyber Cage-et egy Trapwire-ön is elhelyezhették
  • Most már nem lehet a Spycamet Bind teleport ajtajain keresztül kívülről elhelyezni

Alakítottak a füst effekteken is, amikor elhagyjuk, vagy belépünk egy füstölt zónába. A módosításoknak köszönhetően a füstön át berohanás továbbra is kockázatos, de tervezhetőbb, ésszerűbb megoldás.

Fegyver változások

Bucky (jobb klikk)

  • A guggolás közbeni pontossága 3,45-ről 4,1-re nőtt
  • A séta közbeni pontossága 6,4-ről 4,4-re csökkent
  • A futás közbeni pontossága 3,5-ről 6,4-re nőtt

Competitive frissítések

  • A rangsorolt mód a patch során elérhetővé válik (csak még csúszik egy bug miatt)
    • Frissítették a rank ikonokat
    • A VALORANT rang új neve Radiant
    • A nagyobb rangkülönbséggel játszó barátoknak is talál majd meccset a besorolók során

Térkép változások

A pályákon több terület is változott a szögek könnyebb kitakarítása érdekében.

Haven

  • Garage ajtó
  • C hosszú bejárata a támadó oldalon
  • A Lobby-ban nyitottabb lett a tér
  • C Link
  • A Link
  • A Sewer bejárata és A Sewer alja

Ascent

  • Védők spawnja
  • Kert bejárat
  • A Main támadó oldala

Bind

  • A Bath bejárata
  • B Teleport kijárata és B Window bejárata

Split

  • Védők spawnja


HUD tekintetében is érkezett néhány módosítás, több gomb is átkerült máshova, illetve érkezett néhány új is. A Battle Pass állapotát jelző karikák eltűntek, ugyanis a Battle Pass és az Agent contractok is saját szöveges fület kaptak a menüben. Érdemes jól körbe nézni majd.

Megérkezett a Surrender mód is, mostantól feladhatjuk a mérkőzéseinket, ha teljesen veszett fejszének ítéli meg a csapat.

  • A 8. kör után válik lehetőség egy early surrenderre
  • Minden jelenlévő játékosnak igennel kell szavaznia
  • Egy félidőben egy csapat egy feladást kezdeményezhet

Tagging változások

A tagging jelen esetben arra vonatkozik, amikor az ellenfél meglő minket, a karakterünk pedig lelassul.

  • A normál tagging mértékét 80%-ról 70%-ra csökkentették
  • A falon át érkező taget 35%-ról 25%-ra
  • Ezenfelül kétszer annyi ideig tart, amíg a karakter eléri ezt a lassúságot

Mód frissítések

Spike Rush

  • Új Orb típus - Tracer Orb
    • Kétszeres wall penetrationt ad az egész csapatnak
    • A teljes kör idejéig tart
  • A Speed Boost Combat Stimmé alakul
    • A mozgási sebesség és az időtartam nem változik
    • A tárazási idő 30%-kal csökkent
    • A fegyver elővételének ideje 30%-kal csökken
    • A szórás 30%-kal gyorsabban áll vissza az alap állapotba
    • A tüzelési ráta 30%-kal nő
    • 25%-kal magasabbra ugrik a karakter
  • A Plague Orb osztozik a Paranoia Orbbal
    • A kettő közül csak az egyik választható meccsenként
    • Körönként egy Plague Orb jelenik meg
    • A Plague Orb hp csökkentése 90-ről 50-re csökken
  • A Deception Orb osztozik a Plague Orbbal
    • A kettő közül csak az egyik választható meccsenként
    • Csak egy Deception Orb jelenik meg egy körben
    • Az időtartam 10 másodpercről 8-ra csökkent
    • A szűkített látótérben 20%-kal többet látni

Pratice Mode

  • Reyna: A megölt gyakorló botok mostantól Orbot adnak
  • Jett: A megölt botok resetelik a Blade Storm pengéit

Ezenfelül egy sor teljesítményjavító módosítást és bugfixet is eszközöltek a fejlesztők, ezeket elolvashatjátok itt.

A patch legfontosabb módosításairól megnézhettek egy előtte-utána videót is a a Riot Koreanak köszönhetően.

Masszív frissítést kaptunk, benne egy csomó hasznos dologgal. Jó játékot mindenkinek a megújított pályákon, átalakított ügynökökkel, frissített módokban!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések