Ask VALORANT #2 - Lesz vajon Deathmatch?

Ismét kérdezhettünk, a Riot Games pedig ismét válaszolt.

Pár hete volt az első Ask VALORANT alkalom, amikor bármit kérdezhettünk a fejlesztőktől, ők pedig készséggel álltak a kíváncsi játékosok rendelkezésére. Nem kellett sokáig várnunk, itt az Ask VALORANT második része! Nézzük, hogy ezúttal mikre derült fény.

Terveztek változtatni bármit az aim punch-on? Például, hogy minden fegyver különböző szintű aim punch-ot osztana?

"Jelenleg nem, de a jövőben lehet rá lehetőség, hogy bizonyos esetekben csökkenjen. Például ha pisztollyal vagy shotgunnal lőnek meg messziről."

Sokunkat érdekelne, hogy lesz-e Deathmatch játékmód?

"A DM biztosan megérkezik majd a jövőben a VALORANTba. Egyelőre nincs erre pontos beosztásunk, nem tudjuk, hogy mikor, de dolgozunk rajta."

Nézd a legizgalmasabb CS:GO meccseket az EsportGuru TV-n!

Lehetséges, hogy a jövőben a kliens már nem egy fullscreen alkalmazás lesz majd?

"Jelenleg nincs tervben, hogy a menünek külön beállításai legyenek, ahogy az van például a League kliens esetében. Jelenleg "windowed" vagy fullscreen windowed" beállításokra van lehetőség."

Lesz lehetőség a meccsek előtt pályákat is ügynököket is vétózni?

"Lehet, hogy lesz egy tervezési fázis a meccsek előtt, de ban rendszerrel nem készülünk. Inkább azt szeretnénk, ha a csapatoknak előrekidolgozott ötleteik, terveik, stratégiák legyenek. Ezek kivitelezéséhez elengedhetetlenek lehetnek egyes ügynökök, így a bannolásukat ezért sem tartjuk jó ötletnek. Sokkal jobb ha a játékosok koncentrálhatnak a kedvenc ügynökükre és annak játékára. De azért sem lenne jó, mert a VALORANTban nincsenek olyan nagy ellentétek a karakterek között."

A jövőben választhatunk majd, hogy milyen régió szerverein szeretnénk játszani?

"Tudjuk, hogy egy barátság több ezer kilométeren is átívelhet, egy stabil internetkapcsolat nem feltétlen. Minden VALORANT meccs egy adott fizikai helyhez köthető szerverre kapcsolódik. Ha például megengednénk, hogy valakik együtt játszanak Japánból és az Egyesül Királyságból, egyiküknek akkor is egy olyan szervert kellene elérnie ami nagyon, nagyon távol esik tőle. Tehát a csapaton belül mindenkinek olyan játékossal kellene játszania, akinek nagyon gyér a kapcsolata. Ezt senki sem szeretné. Nem felejtjük el az ötletet, de az az első, hogy mindenki azonos körülményekkel indulhasson a  játékban."

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!