Gogi és Mateos, azaz a Team Plague csapata nyilatkozott a K&H Junior Cup 2v2 első helyének behúzása után.
A Team Plague csapata, azaz Gogi és Mateos nyerte meg a K&H Junior Cup 2v2 versenyét. Hogy mik a terveik a srácoknak a Rocket League-gel, milyen jövője van az RL-nek, mint e-sportnak? Az interjúból ez is kiderül.
Először is szeretnénk gratulálni a megszerzett aranyéremhez! Mutatkozzatok be kérlek egy kicsit!
Gogi: Zubor Ádám vagyok, Budapestről származom, 17 éves vagyok. Jelenleg gimnazista vagyok, matematika szakon.
Mateos: Juhász Máté vagyok, 16 éves. Nyíregyházán lakom, és jelenleg gimnazista vagyok
Mióta játszotok a Rocket League-gel?
Gogi: 2016 óta játszok a Rocket League játékkal, amit körülbelül 2018 óta veszek komolyabban.
Mateos: Körülbelül 4 éve kezdtem el játszani a játékkal. Miután megkaptam az Xboxom, valamiért nem indult el a hozzájáró FIFA, úgyhogy helyette egy új játékot töltöttem le, a Rocket League-et.
Mennyire foglalkoztok vele komolyan, vannak hosszútávú terveitek a játékkal?
Gogi: Nagyon fontosnak gondoljuk a folyamatos fejlődést, ezért mindig próbálunk naponta vagy kétnaponta versenyekre járni a csapattal, ez azt is megmutatja rajtunk, hogy hosszú távra szeretnénk a Rocket League karrierünk eljuttatni.
Mateos: Mint említettem, az elején csak egy "helyettesítő" játékként játszottam vele. Reménykedve, hogy minél előbb fifázhatok. Aztán az idő elteltével egyre jobban magával ragadott a játék, és folyamatosan fejlődni szerettem volna. Még mindig csak az út elején járok, mivel még egy nagy lépés hátra van, a switch konzolról PC-re. Úgy érzem, ennél még sokkal többre lennék képes.
Milyen érzés volt színpadon, élő közönség előtt játszani? Befolyásolta a teljesítményeteket?
Gogi: Nagyon jó érzés volt ennyi néző előtt játszani, de próbáltuk azért a külvilágot kizárni és csak a játékra koncentrálni, amit úgy érzek, hogy sikerült. A teljesítményünk a lehető legjobb volt.
Mateos: Ez egy elég hosszú ideig a bakancslistámon állt, hogy közönség előtt játszhassak egy stage-en. Az elején nem igazán fogtam fel, hogy mi történik körülöttem. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem izgultam, ez láthatóan befolyásolta a teljesítményem is.
Abszolút domináns játékot mutattatok a teljes döntő alatt, senki nem tudott megállítani titeket, mi volt az ultimate technika az eredmény mögött?
Gogi: Mi is úgy éreztük, már az első gólunk után, hogy ez a mi döntőnk lesz, ezért próbáltuk a nyomást tartani az ellenfelünkön, ez látszódott is a lövések számában és az iTHR boost mennyiségében, ami általában nagyon kevés volt, mivel próbáltuk előlük mindig elcsípni a nagy (100-as) boostokat.
Mateos: Igazából a meccs előtti KFC után úgy éreztem, hogy beülni nem fogok tudni a székbe, nem hogy megnyerni az egész bajnokságot, de végül az első meccs után megbeszéltük Gogival, hogy mit kell csinálnunk az iTHR ellen. Próbáltuk nagy nyomás alá tenni őket, nem hagytunk nekik időt a kapujuk előtt, egyből kitámadtunk,ami végül bejött, és sikerült legyőzni őket.
Milyen helyzetben van szerintetek jelenleg a Rocket League? Mire számíthat a játék a jövőben mind e-sport, mind digitális hobbifoci terén?
Gogi: Szerintem most kezd el egyre jobban nőni a Rocket League e-sport, több embert kezdte el érdekelni, többen szeretnének kitűnni a mezőnyből nem csak Magyarországon, hanem külföldön is. Most fog következni az aranykorszak a Rocket League számára.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!