Hamarosan élesedik a Y5S2.3, és beavattak a fejlesztők a balanszolás folyamatába

Hamarosan élesedik a Y5S2.3, és beavattak a fejlesztők a balanszolás folyamatába

Érkezik a Y5S2.3 patch, ami jó néhány operátort módosít, valamint a korábbi finomítások eredményét is közzétette a Ubisoft.

Ennek apropóján kiadtak a fejlesztők egy fejlesztői naplót, amiben bemutatják, hogy milyen szinten áll most az operátorok tiltási és győzelmi aránya, emellett büszkén közölték, néhány karakter az elmúlt hónapok frissítéseinek köszönhetően sokkal előkelőbb pozícióba kerültek, mint korábban. Először is íme a támadók és védők győzelmi rátája:

Támadók

Védők

Emellett pedig meg lehet nézni a tilásokat is, így néz ki a két oldalon a top 10 ban:

Támadók

Védők

Egy-egy mondattal pedig a legutóbb végrehajtott modosításokat is kommentálták.

Fuze: Azért adtak plusz egy Cluster Charge-ot, mert azt akarták, hogy a játékosok sokkal agresszívebben használják az operátort.

Gridlock: Sokat nem változtat a helyzetén a patch, viszont sokkal komfortosabb lesz őt használni a gyorsabb csapdák létrehozásával.

Oryx: jobb roamer operátort akartak belőle faragni, és a képességét is hatékonyabban lehet használni, ami a céljuk volt a fejlesztőknek.

A vertical gripet még mindig 59%-ban választják az angled grippel szemben, de a jelenlegi szezonban nagyobb a győzelmi rátája (-3.0% -> -0.2% Top szinten), valamint 7%-kal többet ölnek vele körönként, illetve a K/D aránya is meghaladjá már az 1.0-át. Top (+16%) és Casual (+26%) rankeden is sokkal több falat törnek át vele, viszont mindezek ellenére alacsony maradt mindkét szinten a kiválasztási aránya, hiszen még a 4%-ot sem éri el.

Az elmúlt hónapok gyümölcseként pedig nagyon büszkén tették közzé, hogy több operátor is fejlődésnek indult, és a közösség sokkal jobban tudja használni a frissítéseknek hála.

Amaru

A Garra Hook használatát követően sokkal hatékonyabban tudnak fragelni vele a játékosok, és ez a számokban is meglátszik. Az eddigi 0.45 helyett 0.90-nel Top, míg Casual szinten 0.45 helyett 0.96-tal nőtt a K/D aránya. Mostanság pedig ezt a csáklyát a barikádok ellen vetik be a legtöbbször, 38%-ról megugrott ez a mutató 60%-ra. A Top szinten pedig 4%-ról 10%-ra nőtt a kiválasztási mutatója, amivel így a 15 legtöbbet pickelt operátor közé hookolta be magát. A Win Delta szintén nagyon pozitív növekedésen esett át, 0.2%-ról 1.5%-ot sikerült elérni vele.

Echo

A fejlesztők nagy örömére a finomhangolást követően csökkent a Yokai drón hatása alatti killek száma (top: 0.478% -> 0.400%, és casual: 0.464% -> 0.401%). Mégis azt lehet elmondani, hogy a győzelmi rátája megnőtt, 0.4%-ról 0.9%-ra. Ez talán annak köszönhető, hogy még mindig baromi hasznos operátorról van szó, miközben a legnagyobb szinten sokkal kevesebbet bannolják már (68% -> 38%).

Kali

A detonáció időtartamának csökkentése segített valamicskét, 13%-kal kevesebb LV Explosive Lance pusztul el körönként Top, míg 10%-kal kevesebb Casual szinten. Másik oldalról is nagy jelentősége van, mivel legalább 10%-kal több ellenséges eszközt semmisítettek meg ezzel a kis robbanótöltettel emiatt. Az SPSMG9 megjelenésével csökkent a CSRX-el likvidált ellenfelek száma, amivel már nagyjából a fragek felét szállítják a játékosok. Nem meglepő, de éppen ezért valamivel többet is választják rankeden a karaktert.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések