Az egy dolog, hogy az eddigi legnagyobb ígéretet tették a rajongók felé az új frissítéssel kapcsolatban, de az egy másik, hogy a jövőbeli terveik közül jó néhányat szintén megosztottak, bár igazi konkrétumot nem lehet olvasni a bejegyzésben.
A játék státusza folyamatosan változik, hol jobb, hol rosszabb állapotban van. Jelenleg egyébként sokak szerint a ranked például játszhatatlan, és sokan pártolnak el másik címekhez, miközben titkon arra várnak, hogy jönnek majd a remek megoldásokkal tarkított frissítések, ami után újra élvezhetővé válik az R6S.
A Top Issues (legnagyobb gondok) sorozat egy újabb kiadása olyan újdonságokra derített fényt, amire azért mindenképp érdemes odafigyelni. Persze bízunk abban is, hogy nem csak üres ígéreteket tartalmaznak a mostanában olvasható sorok és bejegyzések, hanem tényleg ráncba szedik az egyik legtöbbet fejlődött FPS játékot.
Lássuk akkor, hogy mire is lehet majd számítani - első körben a Year 5 Season 3-ban - a következő időszakban:
New Sound Packaging System
"Elsődleges prioritásunk most az, hogy először újracsomagoljuk a hangok tárolásának és a játékkal történő összekötés módját. Jelenleg korlátozott képességgel rendelkezünk konkrét problémák megoldását illetően, és ez a fejlesztés megkönnyíti majd a játék audio aspektusaival kapcsolatos munkánkat."
Ebbe a témakörbe beletartozik az audio felcserélődése, ami extrém szituációkat teremthet és borzasztóan összezavarhatja a játékosokat. Tehát, ha eddig természetellenes módon másik irányból hallottál bizonyos hangokat, akkor nem a te eszközödben volt probléma, szimplán a rendszer kavarodott össze. Ennek apropóján további adatokat gyűjtenek és folyamatosan monitorozzák a visszajelzéseket, és próbálnak minél hamarabb megoldást találni ennek kiküszöbölésére.
DDOS
Konzolon nagy mennyiségű támadásokról számolnak be a játékosok, és a fejlesztők is látják az aggasztó helyzetet, így kettőzött erővel dolgoznak azon, hogy egy végleges és mindenre kiterjedő megoldást találjanak.
Csalás & hack
Konkrétummal itt sem szolgáltak az R6S munkatársak, de elvileg új módszereik lesznek a nem kívánatos személyek megállítására, ennek egyik zászlóshajója lesz az a fejlesztés, amely a csalók előzetes felderítésén alapul, ezért még szorosabbra fűzik a kapcsolatukat a BattlEye csapatával.
Drón
Egy jó ideje már bizonyos helyzetekben a kis felderítő kütyü nem képes észlelni a bomb site-ot. A következő frissítéssel viszont ez már a múlté lesz. Ez abból fakadt, hogy időnként egy drón képét többen is nézték, majd a képernyőváltást követően az egyedül maradt szemlélődőnél már nem működött rendesen a detektálás.
Kifutás
A védők esetében megjelenik egy számláló, ha elhagyják a defenzív zónát, tehát például kimennek az épületből. Ennek leteltével láthatóvá válnak az ellenfél számára. Sajnálatos módon viszont ez sem működött mindig rendeltetésszerűen, ezért a visszaszámlálást egy csökkenő csík alapú mércével akarják helyettesíteni, ami szerintünk pontosabb képet adna a játékosoknak mennyi idejük van még.
Egér érzékenység és Flash
Át akarják dolgozni a játékban található Flash működését, ugyanis a tereptárgyak miatt nem mindig megbízható a hatása, és az ellenfelek időnként nem olyan arányban részesülnek a vakításból, ami elfogadható lenne. Ennek kidolgozása az S4-re tolódik. Emellett az egyes ADS Zoom szintek (ráközelítés) a különböző fegyverekre aggatható lencsék miatt valószínűleg egyéni beállításokat kapnak majd.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!