A VALORANT legidegesítőbb elemei tényleg  a hangok lennének?

A VALORANT legidegesítőbb elemei tényleg a hangok lennének?

A CS:GO-s játékosok olyan hangeffektre is panaszkodnak, ami a Valve játékában alapvető, a VALORANTban viszont nem.

Azért panaszra nem lehet okunk, hiszen a Riot szívvel-lélekkel figyel a VALORANTra. Ha elő is kerülnek óriási bugok, maximum pár napon belül kijavítják őket, ahogy a szerverek problémáit is hamar meg szokták oldani. Nem úgy a játékhangokkal kapcsolatos bajokat.

Gyakorlatilag az első játszható béta verzió óta panaszkodnak a játékosok a hangokra. Sokat javított is a Riot, de a lépéshangok még mindig nagyon félrevezetőek, ahogy egyes fegyverekkel is gond van még. A legtöbben még mindig arra várnak, hogy a mozgás okozta hangok kapjanak egy alapos frissítést. Tény, hogy jelenleg egyrészt óriási rádiuszban hallani a lépéseket, ami nagyon megnehezíti a forgásokat, másrészt pedig egyszerűen nem lehet megkülönböztetni a lépések távolságát. Magyarán ha meghallod az ellenfeled, akkor alig lehet eldönteni, hogy ő most egy fallal odébb mozog vagy akár a pálya fele is köztetek van.
A másik gond, amire sokan panaszkodnak, az a két sniper. Rengetegen játszanak Marshallal és Operatorral, ami nem is lenne baj, az már annál inkább, hogy sehogy sem lehet felkészülni rájuk. Aki CS:GO-ból érkezett a VALORANTra, az tudja, hogy ott a scope használatának van egy külön hangeffektje, ami legalább ad egyfajta jelzést az ellenfélről. Persze AWP és Operator ellen így is nehéz felvenni a kesztyűt, de legalább meg tudjuk próbálni.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések