Combos Sage és Killjoy nerffel, valamint Remake lehetőséggel érkezik a VALORANT 1.07-es frissítése

Combos Sage és Killjoy nerffel, valamint Remake lehetőséggel érkezik a VALORANT 1.07-es frissítése

Szegény Sage-et továbbra sem hagyják békén, ezúttal a gyógyítását vágják keresztbe.

Befutott a VALORANT 1.07-es frissítése, amiben egy igen hasznos funkcióval, valamint egy sor ügynök és fegyver módosítással lepték meg a fejlesztők a játékosokat. Íme a részletek magyar nyelven:

Ügynök változások

Sage

  • A gyógyítás mértékét 100/5 mp-ről 60/5 mp-re csökkentették
  • Az öngyógyítás mértékét 100/5 mp-ről 60/10 mp-re csökkentették
  • A Slow Orb méretét 30%-kal csökkentették
  • A Barrier Orb ára 400-ról 300-ra változott
  • A Barrier Orb mostantól 400 életerővel spawnol, majd 3 másodperc elteltével ez 800 életerőre emelkedik

Killjoy

  • A Nanoswarm aktiválását követően egy rövid előkészítés után kezd el sebezni
    • A másodpercenkénti sebzését 60-ról 40-re csökkentették
    • Vizuális frissítés segít könnyebben észrevenni a gránátot
  • A Turretet már nem fedi fel Sova Recon Boltja
    • Hatékonyabban tüzel az ellenfél utolsó pozíciójára

Viper

  • A Toxic Screen most már a vásárlási fázis alatt is elhasználható, az ideiglenes választófalakon keresztül is
    • A fal gyorsabban áll fel
  • A karakter smoke képességei nem hatnak most már a társakra
  • A Viper's Pit területe most már látszódik a csapattársak térképén is

Breach

  • A Flashpoint képesség jobban vakít akkor is, ha elfordul az ellenfél
    • A töltetek számát 2-ről 3-ra növelték
    • A feltöltés idejét 0,6 másodpercről 0,5 másodpercre csökkentették
  • A Rolling Thunder robbanásai között eltelő időt 0,3-ról 0,255-re csökkentették

Sova

  • Finomították a köpenyének fizikáját, hogy kevésbé mozogjon a karakter hitboxán kívül

Fegyver frissítések

Shotgunok

  • Az összes shotgun esetében csökkentették a fejlövésből kapott aimpunchot
  • A 10 méternél távolabbi célpontok az összes shotgun lövéséből egy új tagging hatást kapnak, 30%-kal csökken a mozgási sebességük fél másodpercre

Shorty (nerf)

  • Az első sebzéscsökkenési tartományt 9 méterről 7 méterre változtatták
  • 3x helyett 2x fejlövésszorzót kap a fegyver

Judge (nerf)

  • Az árát 1500-ról 1600-ra növelik

Vandal (buff)

  • A tüzelési rátáját 9,25-ről 9,75-re növelték
  • A sebzését 39-ről 40-re

Az egyértelműbb találat-visszajelzés érdekében frissítették a találatjelzők animációját.

Kompetitív frissítések

Remake

  • Amikor egy meccs 4v5, vagy még rosszabb arányban indul el, a játékosok mostantól megszakíthatják, hogy újat kezdjenek
    • Ha a játékos a vásárlási fázis alatt csatlakozik le, a teljes első kör alatt remake-elhet a csapat a /remake beírásával
  • Ha a szavazás sikeres és a meccset megszakítják, akkor az összes szavazásban résztvevő játékos számára érvénytelen lesz a mérkőzés, nem kapnak XP-t, nem csökken az MMR-jük és nem kerül be a match history-ba
    • Ellenben, akik nem szavaznak (például az afk) teljes MMR csökkenésben és büntetésben részesülnek

Quality of Life és bugfix

Végül pedig néhány hibajavítás és jó néhány quality of life módosítás is érkezett, például sokat finomítottak az Observer módon.

A frissítés várhatóan szerdára virradó hajnalban érkezik meg az éles szerverekre.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!