Az összes fegyveren eszközölt egy változtatást a Riot a VALORANT 1.09-es frissítésében

Az összes fegyveren eszközölt egy változtatást a Riot a VALORANT 1.09-es frissítésében

Megérkezett az ominózus Operator gyengítés is!

Az éjszaka folyamán befutott a VALORANT 1.09-es frissítése, ami ezúttal is finomhangolt néhány ügynököt, és hozott egy jelentősebb változtatást a fegyverek életében.

Ügynök változások

Omen

Paranoia

  • Frissítettek a Paranoia képességen, hogy jobban igazodjon a valódi hitboxhoz

Jett

Blade Storm (Burst Fire)

  • A Burst Fire két elsütése közötti időt 0,33 mp-ről 0,45 mp-re növelték
  • A Burstben eldobott késeknek távolság okozta sebzés csökkenése van mostantól, 12 méter után kezd csökkeni, maximum 35 sebzésig
  • A fejlövés Burst módban 3x helyett 2x szorzót alkalmaz

Viper

Fuel

  • Viper mostantól 50 helyett 100 fuellel kezdi meg a kört

Snake Bite

  • A képességből érkező debuff még 2 másodpercig tart, miután a célpont elhagyta a mérgezett területet

Viper's Pit

  • Kétszerezték a mozgási sebességet, miközben castolás alatt áll a képesség
  • Castolás után Viper átlagosan 0,4 másodperccel gyorsabban veszi elő a fegyverét (fegyverenként eltérő a pontos érték)

Reyna

Empress

  • Az ultiból származó bónusz tüzelési rátát 25%-ról 15%-ra csökkentették

Brimstone

Stim Beacon

  • A Stim Beaconből származó bónusz tüzelési rátát 10%-ról 15%-ra növelték

Fegyver változások

Megérkezett a korábban már belengetett Operator nerf!

  • A fegyver ára 4500-ról 5000-re nő
  • A célzás közbeni mozgási sebesség 76%-ról 72%-ra csökken
  • A Scope Deadzon 30%-ról 50%-ra nő, így legalább 2,2 másodperc kell ahhoz, hogy megállás után újra pontos legyen a fegyver
  • A fire rate 0,75-ról 0,6-re csökken
  • A fegyver elővételének ideje 0,3 másodpercről 0,5 másodpercre nő
  • A láblövés 127 helyett 120 sebzést oszt ki
  • Valamivel hosszabb ideig lesz pontatlan a fegyver egy ugrást követően

Változik viszont a többi fegyver is valamiben:

  • Ugrást követő leérkezés után az eddigi folyamatosan visszaálló pontosság helyett a fegyvereknél két állapot lesz: vagy pontos már, vagy még nem az
  • 0,2 másodperc helyett 0,225 másodpercig tart, hogy a pontosság helyreálljon
  • Az ugrást követő pontatlanság mértéke 5.0 helyett 7.0, vagyis hosszabb ideig, még inkább pontatlan a fegyver

A Riot arra lett figyelmes, hogy a játékosok számos esetben előbb tudnak pontosan lőni egy ugrást követően, mint ahogyan ők azt szeretnék, ezért lép életbe ez a változtatás.

Kompetitív változások

  • Csökkentették annak az esélyét, hogy a magas rangon lévő játékosok 1 óránál hosszabb queue time-ot kapjanak

Közösségi fejlesztések

  • Mostantól a nem megfelelő névvel rendelkező játékosok kaphatnak felszólítást, hogy váltsák le a nevüket
  • A party push to talk funkció most már azonnal aktiválódik, ha kiválasztjuk
  • A chat ablak rögzíthető hogy nyitva maradjon a menüben

Végül pedig javítottak néhány kisebb hibát. A frissítés egyértelműen a fegyverekre lesz leginkább hatással, köztük az Operatorra, kíváncsian várjuk, hogy ezekkel a módosításokkal sikerült-e egyensúlyba hozniuk a fejlesztőknek.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések