Átdolgozott flash, defuser animáció és javított hang, ezek az R6S legégetőbb javításai

Átdolgozott flash, defuser animáció és javított hang, ezek az R6S legégetőbb javításai

Összeírták a fejlesztők, hogy milyen hibákat észleltek a játékba és, hogy mikorra várhatóak a javítások.

Újra kiadott a Ubisoft egy kis közleményt, melyben szépen összeszedték, hogy milyen problémákkal küzdenek, de nem csak ők, hanem a közösség is. Ezek között van néhány fontosabb topik is, mint például a hang, valamint az egér és a billentyűzet jelenléte a konzolos vonalon. Ezeket mind-mind vizsgálják a fejlesztők, és egy részére már nagyjából meg is született a megoldás, ezért azt is hozzátették melyik frissítéssel várható a javításuk.

Map ban rendszer

Vizsgálják azt a jelenséget, miszerint a két utolsó pálya kapcsán időnként miért nem működik megfelelően a véletlenszerűen tiltás a bannolási fázisban. Szinte teljes egészében sikerült kiküszöbölniük a csorbát, így a Y5S3 alatt valamikor be is pakolják egy patchbe. Emellett arra is törekedni akarnak

Map pool

Egyes pályák többször kerülnek tiltásra, mint a többi, és ezt szeretné kicsit jobban kiegyensúlyozni a Ubisoft, ugyanis az alábbi két csoport között azért van némi eltérés:

  • (~10%): Oregon, Coastline, Kanal, Villa, Kafe, és Consulate
  • (~6%): Chalet, Theme Park, Bank, Club House, Border, Outback

Leghamarabb a Y5S3.2 frissítéssel változhat ez meg.

Audio

A Y5S3.1 update után PC-n kialakult némi probléma, hiszen sok esetben megfordult a hangok iránya. Ez pedig elképesztően zavaró tud lenni a játékosoknak, akik nem a megfelelő helyről hallják az ellenfelet vagy a lövéseket, robbanásokat stb. Egyes esetekben még a drón használata után teljesen el is megy a hangzás. Ez a fejlesztők állítása szerint a Y5S3.1 frissítéssel megoldódott.

Konzol: egér és billentyűzet

Továbbra is vizsgálják a helyzetet, és a lehető legtöbb információt gyűjtik be. Igyekeznek egy olyan megoldást találni, ami nagy pontossággal képes kiszűrni, a konzolokra csatlakoztatott extra kiegészítőket.

Csalás & hackelés

Folyamatosan dolgoznak az Anti-Cheat programon, de mivel mindig valami új dolog jelenik meg a piacon, így nincs egyszerű helyzetben a kiadó. Viszont mégis kiötlöttek egy új mechanikát, amely képes felismerni, ha valaki szabályt szeg vagy illegális előnyre igyekezne szert tenni. Ez még teszt fázisban működik, de már az elmúlt hónapban sikerült 4000 játékost kitiltani a segítségével.

A következő oldalon folytatódik a cikk!

Sárga Ping

Egy jó nagy adag visszajelzés érkezett az új Ping rendszerről, ráadásul a profi közeg egyenesen azt szeretné elérni, hogy a tétmeccseken ne lehessen használni. Éppen ezért utána járnak, hogy módon lehetne egyszerűsíteni a mechanikát, hogy mindenki számára továbbra is használható legyen.

Elmosódott Holo Sight

Az Y5S3-mal a sightok már nem a fegyvermodellek alkotóelemei közé tartoznak, hiszen most már a HUD részei. Ezzel akarták elérni a részletesebb testreszabási lehetőségeket. Sajnos volt hátulütője is a dolognak, mivel a képarány, a felbontás és az anti-aliasing bizonyos kombinációinak következményeként jelentősen elmosódottabbá vált a Holo sight. Már a következő mini patchben - 3.2- szállítják is ennek a megoldását.

Kifutások

Csak a negyedik szezonban érkezik az új rendszer, ami egy csík alapján mutatja a még fennmaradó időt, így pontosabb képet ad azoknak a játékosoknak, akik szeretnek kifutkározni az épületekből védőként.

Elvakítás

Átdolgozzák a flash-t, de ez is csak a negyedik szezon közepére válik elérhetővé.

Defuser

A hatástalanítóval kapcsolatos interakció gyakran furcsaságokhoz vezet. Az Y5S4-ben a következők változnak:

  • Néha hiányzik a defuser használatára felvett narráció, amikor a játékos már a site-on van
  • A defusert már akkor is le lehet rakni, ha egy játékos a site szélén "csücsül"
  • A játékosok plantelés közben is eldobhatják a defusert. Ha 0:00 másodperc van hátra, akkor továbbra is el lehet dobni a defusert, de ez nem számít hibának, mivel a támadóknak már elfogyott az idejük

Ezen túlmenően vannak olyan helyek a pályákon, ahol ha valaki elveszíti a defusert, akkor nem tudja már felvenni. Mivel a mechanika úgy működik, hogy elég átgyalogolni rajta és automatikusan visszakerül a játékoshoz, ezért a nem elérhető helyeknél ez nem működik. Ennek érdekében létrehoznak egy animációt, és ezzel fel lehet majd venni mindenhonnan a hatástalanító berendezést. Az előbbiek csak a következő szezonra módosulnak, míg az új animáció már a Y5S3.3-as patchben ott lesz.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések