Változik a Shield, féltucat operátor, és néhány fegyver is a Y5S3.3 patchben

Változik a Shield, féltucat operátor, és néhány fegyver is a Y5S3.3 patchben

A teszt szerveren bemutatott módosítások maradtak, és alaposan megvariálják a játékot, szóval nem árt alaposan végigolvasni.

Nagyon aktív az őszi időszakban a fejlesztőcsapat, épp ezért az előző kisebb méretű, de annál fontosabb módosításokat tartalmazó patchet egész gyorsan az éles szerverekre is telepítették.  Miután még inkább szeretnék kiegyensúlyozni az erőviszonyokat, ezért több helyen is változtatásokat hajtottak végre. Jó néhány operátort megbuheráltak, valamint a pajzsokat sem kímélték, illetve pár fegyvernél szintén módosultak az értékek.

OPERÁTOROK

Ace

  • S.E.L.M.A. Aqua Breacher: 3 helyett már csak 2x robban

Frost

  • Másodlagos fegyverként megkapta az ITA12S shotgunt

Glaz

  • A teljes vision visszanyeréséhez 1 helyett már elég 0.4 másodperc
  • Csökkentették 50%-kal a mozgásra vonatkozó büntetést (6mp -> 12mp)

Melusi

  • Elvették tőle a T-5-öt, és megkapta elsődlegesként az MP5-öt
    • A következő optikákkal: Red Dot, Holographic, Reflex.

Oryx

  • Elvették tőle az MP5-öt és megkapta elsődlegesként a T-5-öt
    • A következő optikákkal: Red Dot, Holographic, Reflex, Scope 1.5x.

Tachanka

  • Eltávolították a 9x19VSN fegyverről a 1.5x-es scope-ot

SHIELD

  • Egy robbanás eredményeként most már a pajzsot tartó operátort is érinti az úgy nevezett Guard Break hatás
  • A pajzsot tartó operátor mögött elhelyezkedő karakterek már nem kapják meg a robbanás teljes sebzését
  • A pajzsok robbanás elleni védelme 80% helyett 66%

Egy pajzsos operátor - Montagne, Blitz, Fuze, Clash - most már jobban megvédi a csapattársát, ha a robbanás és a csapattárs között helyezkedik el. Fontos hozzátenni, hogy a pajzs mögött álló játékosok azért sérülnek, mégpedig olyan módon, hogy a karakter teste mekkora részben van kitéve a robbanásnak. Ezenkívül a pajzsok akkor is védik a mögöttük állókat, ha azt valaki éppen a hátán viseli.

Guard Break

A Guard Break - külső tényező miatt leengedi valaki a pajzsot - animáció a pajzsnak okozott károkkal (fontos, hogy nem az operátort ért sebzésre gondolnak) lesz arányos, és csak minimum 50 - maximum 100 - sebzés esetén aktiválódik. Minél nagyobb a sebzés, annál jobban leengedi egy játékos a pajzsát. Melee (ütés), concussion (zavarodottság) effekt és a Sonic burst a legnagyobb Guard Break hatást váltja ki, míg az elektromos sebzés csak a legkisebbet. Az animáció ideje alatt a pajzsot birtokló operátor lassabban tud oldalra fordulni, és egy új animáció Montagne esetében arról is gondoskodik, hogy összecsukja a pajzsát. Clash CCE Shieldje szintén aktiválja a Guard Breaket, így gyakorlatilag az egyik legjobb megoldás lehet a pajzsos támadókkal szemben.

FEGYVEREK

TCSG12 + ACS12

  • A sebzésnek a csökkenése sokkal egyenletesebb, és 20 méter helyett 50 méternél éri el a minimálisat
  • Maximális távolságban a sebzését 48%-ról 68%-ra növelték
  • Suppressor: a sebzés csökkentést normalizálták, így a távolságtól függetlenül mínusz 12.5%-kal lesz kevesebb

Az alábbi fegyvereknél is megváltoztak az optikák:

Vélemény?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!