Kell egy kis súlyos seb? Mostantól erősebb és könnyebb lesz felpakolni.
A játék fejlesztői az év során többször elmondták, hogy egy kicsit túltolták a gyógyításokat. Nagyon sok olyan karakter van, akinek vagy magától vagy más segítségével, de iszonyatosan durva életerőt tud visszaszerezni. Yuumi és Soraka a játék kései szakaszában egy idő után minden sebzést semlegesít és Aatrox vagy Mundo is durván erős tud lenni, ha elérnek egy bizonyos pontot. Persze jön a válasz, hogy akkor ideje olyan tárgyakat venni, amik csökkentik ezt. Egy Morellonomicon vagy egy Executioners Calling jó lehet, esetleg mehet az Ignite és minden rendben van. De ez nem teljesen igaz, a mostani Heal még ezt is képes felülmúlni. Ezért jön a változtatás, aminek két részlete is lesz.
Mortal Reminder frame from riot pls is a bit out of date. Our current direction on Grievous Wounds is a two state approach with an optimization for each class.
— Mark Yetter (@MarkYetter) September 10, 2020
40% Small GW -> 60% Big GW
Elsőként sokkal több olyan tárgy lesz, amin rajta lesz ez a képesség. Ez pont azért kerül elő, hogy nagyobb legyen a mozgásterünk, amikor választunk. Ezen kívül pedig két szintje lesz a dolgoknak. Az első a 40% gyógyítás debuff, amit egyszerűen fel lehet pakolni, csak meg kell ütni az ellenfelet akármilyen sebzéssel. Azonban ezt még 20%-kal meg lehet fejelni, azaz el lehet érni a 60%-ot. Ennek a módja persze változó és attól függ milyen karakterrel megyünk.
Mage/Assasin
- Ahogy az ellenfél kapja tőlünk a sebzést és ez egyre csökkenti az életerejét a debuff úgy lesz egyre erősebb, amíg el nem éri a maximumot.
ADC
- Három automatikus támadás és már meg is van a 60%.
Tank
- Ahogy CC-t használ a játékos, úgy lesz egyre erősebb a dbuff, amíg el nem éri a maxot.
A fejlesztők reményei szerint ezen változások után a játékosok keze nem lesz megkötve, ha olyan ellenfél jön szembe, akinél a gyógyítás iszonyatosan erős, meglátjuk sikerül-e kiegyensúlyozni az egészet.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!