A következő hetek utolsó nagy balance változásait hozta el az 1.11-es frissítés

A következő hetek utolsó nagy balance változásait hozta el az 1.11-es frissítés

A Riot Games kiadta az 1.11-es VALORANT patch naplóját, utolsó simítások a First Strike előtt.

Frissítés - A Riot eltolta a patchet.

Fontos frissítés érkezett a játékhoz, egyrészt megjelent Skye, másrészt hamarosan kezdődnek a First Strike európai selejtezői, a Riot Games pedig ez idő alatt már nem akar jelentős balance változásokat eszközölni, így ebbe a patchbe sűrítettek bele mindent. Íme!

Átfogó kép a frissítés tartalmáról

Elérhetővé vált az új karakter, Skye, méghozzá az összes várólistán. A versenyeken, mint a First Strike eseményen majd csak november 9-től használható.

Balance változások

Breach

  • A Flash aktív idejét 1,75 mp-ről 2 mp-re növelték

Cypher

  • Mind a Trapwire, mind a Spy Camera láthatóvá válik, ha Cypher meghal

Killjoy

  • Az Alarmbot és a Turret deaktiválódnak, ha Killjoy 40 méternél messzebbre megy tőlük. (Ha újra belép a 40 méteres körbe, ismét aktiválódnak.)
  • A Turret töltési felvétel esetén 20 mp-ről 10-re csökkent
  • Az Alarmbot távolsága, amelyről észre lehet venni 9 méterről 7 méterre csökkent
  • Felvétel esetén az Alarmbot töltési ideje 20 másodpercről 7-re csökkent
  • A Nanoswarm távolsága, amelyről észre lehet venni 5 méterről 3,5 méterre csökkent
  • A Nanoswarm másodpercenkénti sebzése 40-ről 45-re nőtt
  • A Nanoswarm sebzése simábban és gyorsabban jön ki, nem 10 sebzés/negyed másodperces csomagokban

Kompetitív frissítések

  • Icebox felkerült a kompetitív pályák listájára
  • Csökkentették a magas szintű játékosok várakozási idejét az Unrated meccsekre

Játékmód frissítések

  • Hozzáadták a "Play Out All Rounds" funkciót a custom meccsekhez
    • Ezzel a lehetőséggel a meccs nem ér véget, ha valamelyik csapat eléri a 13. győztes kört, mindenképp elmegy 24 körig

Rendszerek frissítése

Pénzügyi működés

  • Azok a támadók, akik túlélik, de bukják a kört anélkül, hogy letennék a Spike-ot, kevesebb pénzt kapnak (1000 Credit)
  • Azok a védők, akik túlélik, de bukják a kört úgy, hogy a Spike-ot letették, szintén kevesebb pénzt kapnak (1000 Credit)
  • A Spike okozta halál mostantól nem számít bele a KDA-ba

Az arányok változtatásával a Riot nagyobb hangsúlyt akar helyezni arra a döntésre, hogy mikor éri meg megmenteni a felszerelést, és mikor érdemes inkább bemenni, megpróbálva a lehetetlent.

Quality of Life frissítések

  • Elérhetővé vált a balkezes nézet, bekapcsolása esetén a spectate-elt játékosoknál is balra kerül a fegyver

  • Most már kattintással is lehet közvetlen üzenetet küldeni a barátoknak
  • A játékosok, akik AFK állapotban vannak, vagy tálcára rakták a játékot több mint 5 perce, megkapják az "Away" állapotot a barátlistán

Végül pedig egy adag bugfix is érkezett, ezeket elolvashatjátok az eredeti bejegyzésben. Az 1.11-es frissítés holnap hajnalban válik elérhetővé.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!