A cég fejlesztője fedte fel ezeket a változtatásokat, miután egy játékos rákérdezett az egyikre.
Még a legjobb fejlesztőkkel is előfordul, hogy egy-egy módosítás néha kimarad a frissítési naplóból, és utólag teszik bele, vagy egy különálló poszt formájában közlik azt a játékosokkal. Az 1.11-es frissítés később, mint eredetileg tervezték, de végre megérkezett, egy játékos, oDavideo pedig arra lett figyelmes, hogy Breach Fault Line képessége nem rögtön a karaktertől indítja el a lökéshullámot, hanem kihagy egy részt. Íme videón:
The latest #VALORANT patch notes failed to address a handful of massive changes for Breach!
— Valorant News (@ValorantUpdates) November 3, 2020
▪️ Fault Line charges 20% faster
▪️ Rolling Thunder casts 8m away from him
▪️ Fault Line casts 8m away from him
Riot Games has since confirmed these aren't bugs.
(Credit: u/oDavideo) pic.twitter.com/MqTAYwEASr
A poszt alá nem sokkal később a Riot Games fejlesztője, rycoux írt egy kommentet, amiben elmondta, hogy ez egy szándékos változtatás volt, csak kimaradt a patch note-ból. A következő dolgokat alakították még Breach-en a flash időtartamát leszámítva:
- A Fault Line 20%-kal gyorsabban töltődik fel
- A Fault Line 8 méterrel a karakter előtt aktiválódik
- A Rolling Thunder is változott, szintén 8 méterrel a karakter előtt indul útjára
Kíváncsian várjuk, hogy hogyan fogja ez befolyásolni a karakter teljesítményét a mérkőzéseken, az biztos, hogy meg kell majd szoknia a játékosoknak.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!