Breach kapott néhány módosítást, amelyeket kihagyott a Riot a frissítés leírásából

Breach kapott néhány módosítást, amelyeket kihagyott a Riot a frissítés leírásából

A cég fejlesztője fedte fel ezeket a változtatásokat, miután egy játékos rákérdezett az egyikre.

Még a legjobb fejlesztőkkel is előfordul, hogy egy-egy módosítás néha kimarad a frissítési naplóból, és utólag teszik bele, vagy egy különálló poszt formájában közlik azt a játékosokkal. Az 1.11-es frissítés később, mint eredetileg tervezték, de végre megérkezett, egy játékos, oDavideo pedig arra lett figyelmes, hogy Breach Fault Line képessége nem rögtön a karaktertől indítja el a lökéshullámot, hanem kihagy egy részt. Íme videón:

A poszt alá nem sokkal később a Riot Games fejlesztője, rycoux írt egy kommentet, amiben elmondta, hogy ez egy szándékos változtatás volt, csak kimaradt a patch note-ból. A következő dolgokat alakították még Breach-en a flash időtartamát leszámítva:

  • A Fault Line 20%-kal gyorsabban töltődik fel
  • A Fault Line 8 méterrel a karakter előtt aktiválódik
  • A Rolling Thunder is változott, szintén 8 méterrel a karakter előtt indul útjára

Kíváncsian várjuk, hogy hogyan fogja ez befolyásolni a karakter teljesítményét a mérkőzéseken, az biztos, hogy meg kell majd szoknia a játékosoknak.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Szerinted jó lesz Breach-nek ez a változtatás?

Közvetítések