Egy bejegyzésben a Ubisoft nagyjából felvázolta, hogy min ügyködnek a fejlesztők, és ez alapján izgalmas dolgokra számíthatnak a játékosok.
Az egy dolog, hogy folyamatosan jönnek a látványos és nagyobbnál nagyobb frissítések a játékhoz, viszont vannak még olyan területek a Rainbow Six: Siegeben, melyre ráfér a fejlesztés. Éppen ezért jó látni időről időre, ha kommunikálnak a fejlesztők, és megosztják a közösséggel, hogy mi az, amiről tudnak, amire odafigyelnek, illetve az új ötleteiket is leírják. Most egy újabb posztban taglalták, hogy milyen apróbb, de annál fontosabb újításra készülhetnek majd a játékosok.
Kezdjük rögtön a streamer móddal, ami azoknak lesz fontos és nagy segítség, akik valamilyen platformon élőben játszanak a játékkal és ezt közszemlére teszik. Pengu sokszor kiégett már amiatt, hogy nem igazán lehet streamelni az R6-ot, mert hátrányba kerül emiatt. Ennek a módnak hála egy játékos növelni tudja az anonimitását, ezáltal jóval nehezebb lesz kideríteni azokat az információkat, amivel le lehet snipeolni streamen. Ez az újítás a Year 6 első felében érkezik.
A másik fontos része a bejegyzésnek, a bullet hole peekről szól. Nagy problémát okozhat bizonyos pályákon, ha valaki apró lyukat üt a falon és simán leszedi az ellenfeleit. Erre pedig szinte fel sem lehet készülni, éppen ezért itt is különböző megoldásokat tesztelnek a készítők. Elképzelhető, hogy könnyebben kiszúrhatóak lesznek, vagy bizonyos helyzetekben nem lehet majd átlőni rajta. Mivel még nincs kiforrott mechanikájuk erre, ezért ez a frissítés majd csak a Y6S2 során kerül be a játékba valamilyen formában.
Régóta panaszkodnak a játékosok, hogy egyes skinek esetén kevésbé lehet látni normálisan az ellenfeleket. A céljuk a fejlesztőknek az, hogy úgy tudják kiválasztani a játékosok a skineket, hogy senkinek ne származzon belőle előnye vagy hátránya, viszont nem akarják, hogy nagyon sérüljenek az eddigi dizájnok. Erre majd a 6. szezon alatt találnak megoldást.
A végére azért még illik megjegyezni, hogy a következő évben átdolgozzák majd a flashek működését, mert sok esetben nem hat olyan játékosokra, akikre kellene a tárgyak és az akadályok miatt. Egy dologban pedig nem tudnak dűlőre jutni, ugyanis folyamatosan nagy problémát jelent az egér és billentyűzet jelenléte konzolokon. Egy ideje már rajta vannak az ügyön, és már van némi előrelépés az ügyben, de nem tudják, hogy mit hoz majd a jövő ebben a témában. Természetesen a csalók ellen továbbra is igyekeznek egyre komolyabban fellépni, és szerverek stabilitása is javul majd.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!