Hasznos funkció érkezik a Custom meccsekhez

Hosszú évek után egy, a közösség által nagyra értékelt plusszal bővül a Rainbow Six: Siege.

Egyelőre még csak a teszt szerveren érhető el, de a Ubisoft végre elhozta a közösség egy részének az egyik legjobb újítást, hamarosan ugyanis egy számláló jelenik meg a szünet kikérése és vége után. A Pause Timer azoknak lesz igazán jó, akik sokat használják a Custom Games opciót. Ha egy buggal találkozik valaki vagy szimplán crashel a játéka, szimplán kivágja őt a játék, akkor nem kell újrakezdeni vagy ráparázni a dologra, hiszen valaki csak pauseol és megvárják a többiek a társukat. Ez már érett egy igen aktív és vezető e-sport játék esetében, így a csapatok, játékosok időt tudnak megtakarítani, valamint sokkal praktikusabb, hiszen a meccsben lévő szereplőknek nem kell teljes egészében kiesniük a ritmusból egy esetleg újrakreálással.

Az új feature alapvetően egy default 10 perces számlálóval lesz ellátva, de ezt természetesen tetszés szerint lehet módosítani. Versenyeknél és scrimeknél ez egy áldás lesz.

Továbbá a defuser lerakása és felvétele esetén tapasztalható hibákat javították, így nem fordulhat majd elő, hogy olyan helyre zuhanjon ez a fontos tárgy, ahonnan nem tudják újra felkapni a támadók. A drónok már nem tudnak átmenni tárgyakon és különböző textúrákon, és a Battle Passt érintő vizuális problémákat is orvosolták.

Persze ez a lista így nem véges, hiszen egy csomó bugot is fixáltak még, többek között Montagne most már nem tud egyszerre ütni és pajzsot használni, hogy csak egyet említsünk az érdekesebbek közül. Bugfixek teljes listáját itt találjátok.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!