Profi szinten annak a pár milliméternek is döntő fontossága lehet.
Ma már nem létezik játék skinek nélkül, mindegy, hogy egy világméretű e-sportról van szó a CS:GO személyében vagy egy új Tetris játékról, skinek mindenhová kellenek. Vannak azonban esetek, ahol nem árt vigyázni velük, könnyedén hátrányban lehetünk egy-egy skin használatával.
Ilyenre ad most példát a VALORANT is. A Vandal egyik skinje, nevezetesen a Wasteland, hátrányos helyzetbe teszi a használóját. Gyakorlatilag nem pay to win, hanem pay to lose ez a skin. Pedig nincs semmi extra képessége, nem arról van szó, hogy ezt használva rosszabb lenne a fegyver, egyszerűen csak hosszabb.
Minimálisan, de hosszabb a fegyver, ami elsőre nem tűnhet problémának, de igazából sok esetben gond lehet. Ha csak nagyon picivel is, de hamarabb tűnik fel a fegyver a pálya egyes pontjain. Képzeljük el, hogy letartunk egy szöget, ahol pont annyival hamarabb látjuk meg ellenfelünk fegyverét, amennyi már jókora előnyt biztosít számunkra, hamarabb tudunk rá reagálni.
Talán még egy másodpercnyi időről sem beszélünk, de még ez a kevés is vízválasztó lehet egy profi meccsen. Persze nagyon kicsi rá az esély, hogy ez döntsön el, akár csak egyetlen kört is, de a nagy számok törvénye alapján egyszer bekövetkezik, akkor pedig nem fogja érdekelni a játékosokat semmi, csak az, hogy a játék hibája miatt ment el az adott kör.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!