Hívatlan vendég is megjelenthetett egy R6S meccsben, de ezt most javították

Hívatlan vendég is megjelenthetett egy R6S meccsben, de ezt most javították

A Ubisoft elbarikádozta ezt az utat a csalók előtt.

Milyen érdekes, hogy a Rainbow Six Siegeben az egyik elsődleges mechanika a meglepetésszerű behatolás és az ellenfél megbénítása. Aztán kiderül, hogy egy hiba miatt ez nem a mérkőzések során jön elő, hanem a lobbyk esetében is működött. A Ubisoft viszont gyorsan reagált az esetre és már meg is érkezett a javítás. A legújabb fix biztosítja, hogy egyes ajtók megfelelően zárva maradjanak, miután rakoncátlan hackerek megtalálták a módját, hogyan jussanak be privát lobbykba meghívás nélkül.

A néhány napja élesített patch előtt egy exploit lehetővé tette idegenek számára, hogy hívatlanul csatlakozzanak ezekhez a partykhoz, ráadásul ki sem lehetett őket tessékelni, így teljesen tönkre tudták tenni egy csapat játékát. Mostantól a Rainbow Six megköveteli, hogy legalább egy barátnak lennie kell egy privát meccsben a csatlakozást illetően.

Nyilvánvaló, hogy további módosításokra is szükség lesz, ugyanis a valódi probléma az az, hogy nem igazán lehet kidobni a nemkívánatos személyt ezekről a szerverekről. Amint valaki utat talál egy ilyen játékához, addig maradhat, amíg magától nem távozik, és ez bizony nagyon bosszantó.

Ez a mini patch viszont legalább nagyon megnehezítheti az idegenek számára, hogy váratlan módon betörjenek olyan helyekre, ahol semmi keresnivalójuk.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!