Drasztikus Omen nerffel érkezett meg a VALORANT 2.0-ás frissítése, avagy az Episode 2

Drasztikus Omen nerffel érkezett meg a VALORANT 2.0-ás frissítése, avagy az Episode 2

Mellette viszont Brimstone kapott pozitív törődést, és természetesen megérkezett az új karakter is, Yoru.

Elérkezett a nagy nap, a VALORANT belépett az Episode 2 Act I-be, vagyis a játék egy teljesen új fejezetébe, amit pár nappal ezelőtt egy látványos animációs videóval vezettek fel a fejlesztők.

Most pedig fény derült a patch notes részleteire is, nézzük meg őket!

Karakter változások 

Megérkezett Yoru

A dimenziók között ugráló ügynök ugyancsak a "flash táborhoz" tartozik, új dinamikát követő vakítást kapott, valamint képes hamis lépéshangokat generálni az ellenfelei átverésére, míg az ultiját kihasználva láthatatlanul lopózik a hátuk mögé. Ha pedig nagyon felforrósodna a talpa alatt a talaj, akkor képes kereket oldani a Gatecrash-sel, mely teleportálást teszt lehetővé számára. Ha nem láttad még, az alábbi cikkünkben bepótolhatod a képességeit.

Brimstone

  • Stim Beacon: azonnal felhasználható, nincsen előkészítési ideje
  • Molotov: Az ára 300-ról 200-ra csökkent
  • Sky Smokes
    • A cast range 4200-ról 5000-re nő
    • A füstök 14,25 mp helyett 19,25 mp-ig maradnak lent
  • Az ellenfelek többé nem hallják annak hangját, hogy Brimstone megerősíti a füstök pozícióját

Omen

  • Paranoia: 200-ról 400-ra nő a képesség ára
  • Dark Cover: a töltet sebessége 4000-ról 2800-ra csökken

Viper

Ezzel a frissítéssel nem kapott módosítást, de a fejlesztőcsapat rajta tartja a szemét, továbbra is úgy gondolják, hogy alulteljesít, és keresik a javítás lehetőségét.

Fegyver változások

  • Classic (alternatív lövés)
    • A "jumping error" .4-ről 1.0-ra nő
    • A jobb klikk "input queue-ja" 0.065-ről .225-re nő
    • A folyamatos burst lövések során az "error" érték folyamatosan nő, nehezítve ezzel a lövést: kezdéskor ez 1.9, a másodiknál 2.5, a harmadiknál és negyediknél pedig 6.0 lesz.

Ezekkel a módosításokkal általánosságban szeretnék csökkenteni az oly gyakran látott ugrás és burst spam kombinációt, a balance csapat szerint ezzel a módszerrel a Classic egy túl erős, ingyenes eszköze volt a játéknak.

Kompetitív változások

  • Új regionális kompetitív ranglisták indultak
  • A rank system kapott néhány frissítést melyek segítségével elméletileg könnyebb kimászni az alacsony rangokból
  • Illetve más fejlesztések is életbe léptek, melyeknek köszönhetően az ígéretek szerint átláthatóbb lesz az egész rendszer működése

Végül, de nem utolsó sorban egy sor hibajavítás is érkezett a játékhoz, ezeket megtekinthetitek itt.

Üdvözlünk mindenkit a második fejezetben!

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!