Ez a patch az operátorokat igyekezett kiegyensúlyozni, így mind védő, mind támadó oldalon vannak érintettek.
Újra elérkezettnek látta az időt a Ubisoft, hogy egyrészt megossza a közösséggel a két oldal win deltáit (talán a győzelmi arány szebben hangzik), másrészt pedig belenyúlt egy cseppett a balanszba is, hiszen 10 operátor is megváltozott kisebb-nagyobb módon.
Támadók
Védők
A függőleges tengely a győzelmi arányt igyekszik megmutatni százalékban - az 50%-hoz képest plusz minusz értelemben, míg a vízszintes azt jelenti, hogy milyen arányban választják ki az adott operátort a ranked meccsekben. A továbbiakban a karaktereket érintő módosításokról olvashattok:
ASH
- Csökkent a Breaching Round sebzésének a hatótávolsága: 3.5m -> 2m
BUCK
- Nőtt a shotgun összes töltényeinek a száma: 26 -> 30+1
- Claymore helyett Hard Breach Charge-ot használhat mostantól
ECHO
- Csökkent a Yokai drón felszállásának újratöltődési ideje: 3mp -> 2mp
- Csökkent a Yokai drón animációjának az ideje, amikor nem tapadt meg a mennyezeten: 2mp -> 0.5mp
- Csökkent a Sonic Burst újratöltődési ideje: 20mp -> 16mp
ELA
- Megszűnt a Concussion effekttel szembeni ellenállás
- Eltávolították az extra aknát, miután a karakter DBNO állapotba került
KALI
- A CSRX 300 új alapsebzése: 122
- 25 méteren belül 100%-ot sebez a fegyver
- ezt követően a megtett távolság alapján csökken egészen 35 méterig (ekkor a 80%-ot, vagyis 97.6-ot sebez)
- 1 lövés testre megöl egy 3-speedes operátort
- 1 lövés testre földre küld egy 2-speedes operátort
- 1 lövés testre sebez egy 1-speedes operátort
LESION
- Eltávolították a 1.5x scope-ot a T-5-ről
LION
- Hard Breach Charge helyett Claymore-t használhat mostantól
MELUSI
- Eltávolították az Angled Grip-et az MP5-ről
MIRA
- Eltávolították a 1.5x scope-ot a Vector.45 ACP-ről
ZOFIA
- Megszűnt a Concussion effekttel szembeni ellenállás
- Eltávolították a Withstand-ot
- Csökkent az Impact gránát sebzésének a hatátávolsága: 3m -> 2m
BALLISTIC SHIELDS
A camera penalization értékét 0-ára állították a Guard Break animáció esetében: kevésbé bünteti a játék azon operátorokat, akiket megütnek vagy robbanás hatására lejebb engedik a pajzsot.
HARD BREACH
- Csökkent az elhelyezés ideje: 3mp -> 2mp
- Csökkent az aktiválás ideje: 6mp -> 5mp
RECOIL
- Javították az alábbi fegyverek visszarúgását (recoil): ARX, C8, M1014, TCSG12
A módosítások egyelőre csak teszt szerveren elérhetőek, így akár meg is változathank, mielőtt a következő hetekben bekerülnének az éles környezetbe.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!