Majd egy tucat operátor változik a Y5S4.3-as frissítéssel

Majd egy tucat operátor változik a Y5S4.3-as frissítéssel

Ez a patch az operátorokat igyekezett kiegyensúlyozni, így mind védő, mind támadó oldalon vannak érintettek.

Újra elérkezettnek látta az időt a Ubisoft, hogy egyrészt megossza a közösséggel a két oldal win deltáit (talán a győzelmi arány szebben hangzik), másrészt pedig belenyúlt egy cseppett a balanszba is, hiszen 10 operátor is megváltozott kisebb-nagyobb módon.

Támadók

Védők

A függőleges tengely a győzelmi arányt igyekszik megmutatni százalékban - az 50%-hoz képest plusz minusz értelemben, míg a vízszintes azt jelenti, hogy milyen arányban választják ki az adott operátort a ranked meccsekben. A továbbiakban a karaktereket érintő módosításokról olvashattok:

ASH

  • Csökkent a Breaching Round sebzésének a hatótávolsága: 3.5m -> 2m

BUCK

  • Nőtt a shotgun összes töltényeinek a száma: 26 -> 30+1
  • Claymore helyett Hard Breach Charge-ot használhat mostantól

ECHO

  • Csökkent a Yokai drón felszállásának újratöltődési ideje: 3mp -> 2mp
  • Csökkent a Yokai drón animációjának az ideje, amikor nem tapadt meg a mennyezeten: 2mp -> 0.5mp
  • Csökkent a Sonic Burst újratöltődési ideje: 20mp -> 16mp

ELA

  • Megszűnt a Concussion effekttel szembeni ellenállás
  • Eltávolították az extra aknát, miután a karakter DBNO állapotba került

KALI

  • A CSRX 300 új alapsebzése: 122
  • 25 méteren belül 100%-ot sebez a fegyver
    • ezt követően a megtett távolság alapján csökken egészen 35 méterig (ekkor a 80%-ot, vagyis 97.6-ot sebez)
  • 1 lövés testre megöl egy 3-speedes operátort
  • 1 lövés testre földre küld egy 2-speedes operátort
  • 1 lövés testre sebez egy 1-speedes operátort

LESION

  • Eltávolították a 1.5x scope-ot a T-5-ről

LION

  • Hard Breach Charge helyett Claymore-t használhat mostantól

MELUSI

  • Eltávolították az Angled Grip-et az MP5-ről

MIRA

  • Eltávolították a 1.5x scope-ot a Vector.45 ACP-ről

ZOFIA

  • Megszűnt a Concussion effekttel szembeni ellenállás
  • Eltávolították a Withstand-ot
  • Csökkent az Impact gránát sebzésének a hatátávolsága: 3m -> 2m

BALLISTIC SHIELDS

A camera penalization értékét 0-ára állították a Guard Break animáció esetében: kevésbé bünteti a játék azon operátorokat, akiket megütnek vagy robbanás hatására lejebb engedik a pajzsot.

HARD BREACH

  • Csökkent az elhelyezés ideje: 3mp -> 2mp
  • Csökkent az aktiválás ideje: 6mp -> 5mp

RECOIL

  • Javították az alábbi fegyverek visszarúgását (recoil): ARX, C8, M1014, TCSG12

A módosítások egyelőre csak teszt szerveren elérhetőek, így akár meg is változathank, mielőtt a következő hetekben bekerülnének az éles környezetbe.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Közvetítések